پیام فارس

آخرين مطالب

مهر تأیید مردم مشهد و کلات بر حمایت از نظام جمهوری اسلامی اجتماعي

مهر تأیید مردم مشهد و کلات بر حمایت از نظام جمهوری اسلامی
  بزرگنمايي:

پیام فارس - حضور امروز مردم مشهد و کلات در پای صندوق‌های رأی مهر تأیید دیگری است بر حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم مشهد و کلات امروز آمده‌اند تا بگویند ما هستیم و نمی‌گذاریم کسی برای سرنوشت خود و کشورمان تصمیم‌گیری کند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ، 11 اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار و 2 میلیون 236 هزار نفر رای خود را در استان خراسان رضوی در صندوق های رای ریختند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
شمارش آرا نشان داد که 17 کرسی نمایندگان خراسان رضوی مشخص و یک کرسی دیگر باقی ماند و به دور دوم کشیده شد؛ "کاظم معتمدی‌فر" و "حسنعلی اخلاقی‌امیری" دو نامزدی هستند که در این دوره باهم رقابت می‌کنند تا یک نفر با رأی مردم راهی خانه ملت شود.
مقدمات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات مهیا شده و از صبح امروز مردم پای صندوق های رای رفته اند در حالیکه از روز گذشته هشدارهای هواشناسی خبر از بارندگی در روز جمعه داشت ولی بارش باران هم مانع حضور مردم در پای صندوق های رای نشد.
خانم مسنی که با عصا به محل صندوق های اخذ رای آمده در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: تعداد حضورم در انتخابات را به یاد ندارم و فقط می‌دانم صفحه شناسنامه ام پر از مهر انتخابات شده است.

پیام فارس

وی ادامه می‌دهد: در اسفند ماه پای صندوق آمدم و امروز هم در اولین ساعت شرکت کردم چرا که براساس بیان مراجع حضور در انتخابات یک واجب و ترک آن گناه است.
سری به حوزه رأی‌گیری در حرم مطهر می‌زنیم اینجا هم شلوغ است ، شرکت کنندگان در نمازجمعه برنامه ریزی کرده اند که رای دهند و بعد در صف نماز قرار گیرند.
مهدی، جوانی است که در گفت‌وگو با خبرنگار ما می‌گوید: امروز برای سه امر مهم در حرم مطهر حاضر شده ام، اول برای زیارت امام رئوف(ع) دوم برای رأی‌گیری و سوم جهت شرکت در نماز جمعه که اینها هر سه مهم است.

پیام فارس

وی ادامه می‌دهد: حضور امروز در پای صندوق های رای تضمین کننده آینده خودمان است چرا که ما با انتخاب درست می‌توانیم در سرنوشت خود سهیم باشیم.
خانمی که تازه رای خود را در صندوق انداخته است نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: این که دشمن فکر کرده ما دست از انقلاب و نظام خود برخواهیم داشت سخت در اشتباه است، گلایه هایی داریم ولی این مباحث درون خانواده است و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهیم و با حضور خود در پای صندوق رای نشان می‌دهیم از نظام حمایت می‌کنیم.

پیام فارس

18 هزار نیروی اجرایی، نظارت و پلیس مسئول برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای در حوزه مشهد و کلات هستند و تاکنون بدون هیچ گونه مشکلی مردم در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و رای خود را انجام داده اند.
21 اردیبهشت ماه بهار سیاسی مردم مشهد خواهد بود و بار دیگر نشان خواهند داد سرنوشت آنها در دست خودشان بوده و کسی نمی‌تواند برای این مردم تصمیم گیری کند.
سری به حاشیه شهر مشهد می‌زنیم، اینجا هم مردم مشارکت خوبی داشته اند، یکی از مسئولان شعب أخذ رأی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حضور مردم از تصورها بیشتر بوده است و از اولین دقایق شروع فرآیند رأی‌گیری، مردم در شعبه حضور داشتند.
وی ادامه داد: حضور مردم همیشه در صحنه نمایان بوده و این حضور مربوط به قسمت خاصی از شهر و یا محل های برخوردار یا کم‌برخوردار نبوده است.
رضایی کاسب محل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: امروز اولین کاری که انجام دادم حضور در پای صندوق‌ رأی بود و بعد از آن درب مغازه را باز کردم که اگر شهروندی در این مسیر به چیزی نیاز داشت در اختیارش قرار دهم.

پیام فارس

وی ادامه داد: حرف هایی که شبکه های خارجی می‌زنند برای خودشان است، اگر راست می‌گویند حضور مردم را نشان دهند، این حرفهایی که می‌زنند تنها برای پول گرفتن و شاد کردن اربابانشان است.
این شهروند مشهدی ادامه داد: اگر نگاهی از اول انقلاب تا امروز داشته باشیم معلوم می‌شود این نظام و انقلاب کار کرده یا نه ؛ ما زمان های قدیم را دیده ایم و یا پدرانمان نیز از قدیم تعریف می‌کنند که در چه وضعیت سختی زندگی می‌کردند ولی امروز همه امکانات را داریم.
سری به شهرک عسکریه در ورودی شهر مشهد می‌زنیم اینجا نیز حال و هوای رای گیری وجود دارد، مردم این منطقه هم نشان داده اند رأی‌گیری و مشارکت و تعیین سرنوشت خود و کشور برایشان اهمیت دارد و خود را در آن سهیم می‌دانند.
انتهای پیام/282

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/812996/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بمب‌های پوپولیستی؛ ایده‌های تخیلی چه بلایی سر اقتصاد می‌آورد؟

آخرین پناهگاه؛ چشم‌ها به رفح است..

بلایی که حزب الله لبنان بر سر ساکنان شمال فلسطین اشغالی آورده است

پیام تسلیت روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

رئیس‌جمهوری که دور از حواشی بود

کدامیک از 4 اتوبان تهران به نام آیت الله رئیسی نامگذاری می‌شود؟

اوقات شرعی فردا سه شنبه، یکم خرداد

سنگین‌ترین ریزش بورس در 11 ماه گذشته

پتک «کارت» امتحان نهایی بر روح و روان دانش‌آموزان

قامت سرخ بورس

فعال اصولگرا: در این شرایط صحبت از رئیس جمهور بعدی شایسته نیست

تأثیر تغذیه بر جنسیت کودک

حس بویایی جنین در زمان بارداری

امروز یارانه کدام دهک‌ها واریز شد؟

دامنه نوسان بورس تغییر کرد

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 1 خرداد 1403

تکذیب شهادت محافظ رئیس‌جمهور

در گزینش‌ها نیاز به تحول داریم

پیام تسلیت امام جمعه فسا در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه

سیدی که اهل فرهنگ بود

داغی بزرگ بر جان مردم آذربایجان/همه عزادارند

پیام تسلیت امام جمعه شهر صغاد در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه

روایت خبرنگار مهر از غم عظیم میدان بسیج مشهد

دیوارنگاره بزرگ شیراز در سوگ آیت الله رییسی سیاه‌پوش شد

محیط بان نمونه فارس آسمانی شد

برنامه جدید مسابقات هفته‌های سی و دوم تا سی و چهارم لیگ یک

فارس: تکذیب شهادت محافظ رئیس جمهور

چه کسی اجازه پرواز بالگرد رییس جمهور را صادر کرد؟

جلوگیری از تنش در منطقه بخشی از مذاکرات مسقط است

آخرین سفیر؛ کارنامه دیپلماتیک اردشیر زاهدی

افشای اسناد تازه از تلاش مصر برای تخریب هزاران تونل حماس

آشوب در کابینه

انتخابات؛ اهرم تنش‌زدا در مذاکرات ایران و آمریکا

آخرین پروژه‌ای که سید ابراهیم رییسی افتتاح کرد

چرا روحانی پاسخ شورای نگهبان را منتشر نکرد؟

چابهار در ابهام

دیپلماسی آقای دیپلمات در برابر لابی‌های قالیباف

گروه‌های تروریستی‌ای که ارتش اسرائیل را بنا نهادند

رژیم های گیاهی خطر ناراحتی قلبی، سرطان و مرگ را کاهش می دهند

همه چیز درباره بیماری آلزایمر

انتشار سویه مرگبارتر آبله میمون در آفریقا

تاثیر ورزش بر سلول‌های ایمنی حامی عملکرد مغز

اکثر درمان های سرطان نزدیک به پایان عمر بی فایده اند

کارهای ممنوعه دوران بارداری

پیچ خوردن مچ پا در دوران بارداری

نکات طلایی بارداری سالم

راهکارهای کاربردی برای کاهش چربی خون

5 دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است

عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی لغو شد

قیمت سکه و طلا کاهشی شد