پیام فارس

آخرين مطالب

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به رده سوم جدول سقوط کرد سياسي

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به رده سوم جدول سقوط کرد
  بزرگنمايي:

پیام فارس - شیراز- دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و داماش گیلان در هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان با نتیجه مساوی پایان یافت و تیم میزبان با از دست دادن صدر جدول به رده سوم سقوط کرد.

در این بازی که عصر یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد هر2 تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند و فجریها به سومین تساوی پی در پی که نتیجه خوبی برای تیم مدعی نیست، بسنده کردند.
فجری ها در این بازی، ایوب کلانتری، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدوم بودن و همچنین بابا محمدی، مهاجم گلزن خود را به علت محرومیت در اختیار نداشتند، از این رو سرمربی تیم ناگزیر شد تغییراتی را در غیاب بازیکنان تاثیرگذار خود، به وجود بیاورد.
در آن سوی میدان، تیم داماش گیلان که در رده هشتم جدول جای داشت و با تیم فجر شهید سپاسی شیراز پنج امتیاز فاصله داشت، به دنبال آن بودند تا از میزبان یک امتیاز بگیرند و به همین دلیل ابتدا دفاع و سپس ضد حمله را در دستور کار قرار دادند و فرصت‌هایی هم از روی همین تاکتیک به دست آوردند.
بر خلاف تیم میزبان، این تیم میهمان بود که بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه هشتم هم مزد تلاش خود را گرفت، در این لحظه بر روی ارسال کرنر و اشتباه مدافع فجر در دفع توپ، فرصت گلزنی را برای میهمان فراهم کرد و ضربه بغل پای سعید باقر پسند، مهاجم داماش که خوب یارگیری نشده بود، توپ درون دروازه تیم فجر شهید سپاسی شیراز جای گرفت تا کار میزبان را مشکل کند.
شاگردان سعید فراهانی سرمربی تیم داماش گیلان که به خواسته رسیده بودند، به بازی دفاعی و ضد حمله روی آورند و فجریها هم برای جبران گل خورده به بازی هوای دست زدند که این روش با توجه به مدافعان بلند قد و همچنین وجود ایمان صادقی دروازه‌بان این تیم که سهم به سزایی در کسب نتیجه تساوی تیمش داشت، برای فجری‌ها حاصلی در بر نداشت.
در این دیدار، فجریها هرگاه به بازی زمینی روی آوردند به راحتی به دروازه تیم حریف نزدیک می‌شدند و یا اینکه بازیکنان داماش را به مجبور به خطا می کردند و همین مساله 2 اخطار برای بازیکنان این تیم در برداشت و اصرار به ارسال توپ‌های بلند نیز تا پایان بازی نتیجه ای برای تیم میزبان نداشت.
سرانجام در دقیقه 38 بازی، فجریها این بار بر خلاف ارسال توپ‌های بلند، از سمت راست حرکت خوبی را روی دروازه تیم حریف انجام دادند و در پی ارسال زمینی و دقیق مهاجم فجر، توپ به بهروز هوشمند رسید و این بازیکن هم به راحتی دروازه تیم داماش گیلان را باز کرد تا میزبان به گل مساوی از روی زمین برسد.
در ادامه نیمه نخست اگرچه توپ و میدان در اختیار تیم میزبان بود اما تیم داماش به نتیجه مساوی هم راضی بودند و این نیمه با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت.
در نیمه دوم نیز داوود مهابادی، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز هر سه تعویض خود را انجام داد و با اضافه کردن مهاجمان قصد داشت اجازه ندهد میهمان با دست پُر شیراز را ترک کند اما اصرار بر بازی هوایی با وجود ایمان صادقی دروازه‌بان آماده تیم داماش، در این نیمه هم تمام حملات آنها دفع شد.
دقیقه 57 بازی مهاجم تیم فجر شهید سپاسی شیراز، درون محوطه تیم داماش گیلان با خطا سرنگون شد و بازیکنان فجر اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور رای به ادامه بازی داد.
دقیقه 67 میلاد غریبی، بازیکن تیم فجر از روی یک ضربه کاشته دروازه تیم داماش را با خطر مواجه ساخت اما واکنش عالی دروازه‌بان این تیم مانع از فرو پاشی دروازه شد و توپ را به کرنر فرستاد.
در دقایق پایانی بازی، حملات پی در پی فجریها از روی ارسال بلند نتیجه ای در بر نداشت و دروازه‌بان تیم داماش اجازه نداد گل برتری میزبان به ثمربرسد و سرانجام این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت تا فجریها 2 امتیاز حساس خانگی و صدر جدول را از دست بدهند.
تماشاگران این دیدار که تعداد آنها به بیش از پنج هزار نفر می‌رسید به دلیل اینکه بازیکنان تیم میهمان بارها خود را بر روی زمین می‌انداختند و قصد وقت تلف کردن داشتند، به این روش بازی اعتراض کردند هر چند که داور بازی در نیمه دوم، پنج دقیقه وقت تلف شده را محاسبه کرد.
برخی شعارها هم در شان تماشاگران تیم فجر شهید سپاسی شیراز نبود و باشگاه فرهنگی فجر باید روی این موضوع بیشتر کار کند.
تیم قشقایی شیراز، تیم قعر جدولی شهرداری تبریز را شکست داد
همچنین تیم قشقایی شیراز در این هفته در تبریز میهمان تیم قعر جدولی شهرداری تبریز بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود قشقایی پایان یافت و این تیم از رده پانزدهم به رده سیزدهم رسید.
با پایان یافتن هفته دوازدهم، تیم گل ریحان البرز با 24 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم مس رفسنجان با 23 امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم که هفته‌ها در صدر جدول قرار داشت با همین تعداد امتیاز و با تفاضل گل کمتر به رده سوم سقوط کرد تا فجری‌ها قدر بازی‌های خانگی خود را بیشتر بدانند.
در رقابت‌های فوتبال دسته یک ایران 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال 99 را دریافت خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.
تیم‌های شهرداری تبریز و ملوان انزلی هم که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند با پنج امتیاز، رده‌های هفدهم و هجدهم جدول را به خود اختصاص دادند و خطر سقوط این 2 تیم را تهدید می کند.
برچسب‌ها
فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال فارس

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/104182/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی

فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

شاهکار ایرانی در سریلانکا

آشنایی با سندرم حساسیت ناشی از دارو (DRESS)

شیائومی نیامده رکورد زد!

بی‌رمقی اونس جهانی برای سومین روز متوالی

تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد

کشف 13 گوسفند قاچاق در خودرو سواری

استان فارس

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نکاتی که خوب است در مورد قلیان کشیدن بدانید

مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان؛ مبنا کدام قانون باید باشد؟

آزادی 650 زندانی در فارس با کمک خیران

نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا

دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو 2024 ایران می‌رود

چه زمانی اضطراب در دوران بارداری خطرناک می‌شود؟

سایه‌روشن سهام سرخابی‌ها

رونمایی از نخستین موتور بنزینی شش سیلندر ایرانی

قیمت تخم‌مرغ در سراشیبی افتاد؟

انتقاد از مصوبه مجلس در مورد مالیات طلا؛ دیگر مردم سمت خرید طلا هم نمی‌آیند

کلاهبرداری یک بیلیون و 900 میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

کمک 44 میلیارد و 500 میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس

آتش سوزی 200 اصله نخل در اشکنان لامرد

آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند

دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری

تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز

200 اصله نخل لامرد فارس در آتش سوخت

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

تکنیک های طلایی برای سلامت مغز

نخستین برات الکترونیکی صادر شد

دلایل کاهش تمایل شرکت‌ها برای ورود به بورس

‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود

از توقیف سیترون 17 میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق

کلاهبرداری 190 میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ 6 نفر دستگیر شدند

پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم

بانک مرکزی: رشد نقدینگی تحت کنترل است

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد