پیام فارس

آخرين مطالب

مدیر شعب بانک صادرات فارس مطرح کرد

رونق تولید را با اجرای طرح‌های جدید دنبال می‌کنیم اقتصادي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - ایسنا/فارس مدیر شعب بانک صادرات استان فارس تاکید دارد که همراهی در مسیر رونق تولید، یکی از مهمترین سیاست‌ها و اهداف این بانک محسوب شده و در قالب طرح‌های مختلفی دنبال می‌شود.

مهدی اقبالی‌راد شنبه 25 آبان در جمع خبرنگاران به فعالیت 157 واحد بانکی وابسته به این مجموعه در فارس اشاره و خاطرنشان کرد: این واحدها علاوه بر ارائه خدمات تعریف شده بانکی، تلاش می‌کنند با اجرای طرح‌های پیش بینی شده، گام‌های جدیدی برای رونق تولید در فارس بردارند.
به گزارش ایسنا، اقبالی‌راد با تاکید براینکه حمایت از تولید و تداوم چرخه فعالیت تولیدکنندگان از دغدغه‌های جدی بانک صادرات است، گفت: برای تحقق اهداف بخش تولید، اقدامات ویژه‌ای پیش بینی شده که تقویت بنیه مالی مصرف کنندگان کالاها و خدمات و در نتیجه افزایش تقاضای خرید بخشی از این اقدامات بوده است.
وی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل تورم و نوسان نرخ ارز با مشکل نقدینگی مواجه شده اند، گفت: یکی از راهکارهای بانک صادرات برای رفع این مشکل، عرضه اعتبار اسنادی ریالی ویژه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است که برمبنای آن، هر دو طرف می توانند بدون استفاده از وجه نقد و صرفاً با استفاده از اعتبار اسنادی بانک، معامله خود را به سرانجام برسانند.
اقبالی‌راد در تشریح بیشتر این موضوع گفت: این راهکار در قالب «طرح طراوت» عملیاتی می شود و برمبنای آن، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات مختلف می توانند بدون داشتن دغدغه نقدینگی، با استفاده از اعتبارات اسنادی ریالی بانک صادرات، مواد اولیه و یا محصول مورد نیاز خود را خریداری و مصرف کنند.
مدیر شعب بانک صادرات فارس با بیان اینکه بانک، امکان نقد کردن اسناد اعتباری را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فراهم کرده است، گفت: این اسناد در دو بازه زمانی 3 تا 12 ماهه به متقاضیان ارایه می‌شود.
وی همچنین با تاکید براینکه طرح طراوت می تواند خلاء نقدینگی تولیدکننده و مصرف کننده را برطرف کند، ادامه داد: مجموعه بانک صادرات فارس تلاش می کند به روش های گوناگون بخش تولید را مورد حمایت قرار دهد و چرخه آن را در استان پایدار نگه دارد، براین اساس اعلام می کنیم هر فرد یا مجموعه تولیدی که در استان فارس نیاز به تامین مالی داشته باشد، می تواند از ابزارهای اعتباری این بانک استفاده کرده و خدمات تعریف شده در این حوزه را در چارچوب ضوابط دریافت کند.
به گفته اقبالی راد، بانک صادرات فارس آماده ارایه خدمات مشاوره رایگان به سرمایه گذاران است، از خرید دِین چک‌های مشتریان خُرد این بانک به عنوان یکی از راهکارهای رونق تولید یاد و خاطرنشان کرد: براساس این طرح، فروشندگان می توانند محصولات خود را به صورت مدت‌دار به مشتریان بفروشند و اسناد آن را پس از ارایه به بانک، نقد کنند.
مدیر شعب بانک صادرات فارس همچنین گفت: با هدف تأمین نیازهای تسهیلاتی مشتریان، بانک صادرات با ارائه طرح 67، شرایط دریافت وام در حداقل زمان ممکن ( 48ساعته) را با نرخ 6 درصد و نرخ سود سپرده 7درصد سالیانه فراهم کرده است.
به گفته اقبالی راد، متقاضیان دریافت اینگونه تسهیلات می توانند به شعب بانک صادرات در سراسر کشور مراجعه و با افتتاح سپرده کوتاه مدت، ضمن دریافت 7درصد سود، حداکثر تا مبلغ 2میلیارد ریال، تسهیلات با نرخ 6 درصد را دریافت نمایند.
وی همچنین از راه اندازی طرح جاری طلایی بانک صادرات با هدف ارایه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ سود پائین به عموم مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح مشتریان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه جاری بدون دسته چک و ایجاد معدل موجودی حداکثر تا مبلغ 2میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود دو الی 13 درصد و با بازپرداخت 12 الی 36ماهه دریافت کنند.
اقبالی راد از دیگر طرح های بانک صادرات را طرح سپهر دانش عنوان کرد و گفت: این طرح به منظور ارج نهادن به وظایف اجتماعی بانک و همچنین ارزش گذاری به دانش آموزان سراسر کشور و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک اجرایی شده است. به گفته وی، در این طرح والدین پس از افتتاح حساب برای فرزندان مبلغ 310هزار ریال را به عنوان هدیه از طرف بانک صادرات دریافت و خودشان نیز با واریز مبلغ 690 هزار ریال، کارتی با عنوان سپهر دانش به نام دانش آموز و با مبلغ یک میلیون ریال دریافت می کنند.
اقبالی راد با بیان اینکه این کارت از ویژگی‌هایی خاصی برخوردار است، اظهارداشت: از جمله این ویژگی ها می توان به نرخ سود 10درصد، عضویت در باشگاه مشتریان بانک صادرات، امکان برداشت تاسقف دو میلیون ریال در هفته و امکان دریافت کارت مرابحه کمک هزینه خرید نوشت افزار اشاره کرد.
به گفته وی، در حال حاضر بالغ بر دو میلیون حساب بانکی اهالی استان فارس در بانک صادرات ثبت شده و نزدیک به یک میلیون و 200 هزار کارت عابر بانک با هدف رونق بانکداری الکترونیک در اختیار آنها قرار گرفته است، این در حالی است که بانک صادرات، امن ترین سیستم بانکداری الکترونیک را در میان بانک های کشور در اختیار دارد و سپرده گذاران برمبنای آن می توانند منابع خود را با اطمینان خاطر در اختیار این بانک قرار دهند.
اقبالی راد با اشاره به طراحی نرم افزار و اپلیکیشن «صاپ» گفت: این اپلیکیشن خدمات بانکی در 17 بانک را پشتیبانی می‌کند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/104514/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ضرورت بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان

از گلستان من ببر ورقی

تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات 2 کودک

تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با 8 مصدوم

حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود

توزیع 203 تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت

دارندگان کارت سوخت بخوانند

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد 38 بنای تاریخی را احداث کرده است

اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت

ضرورت تلاش بیشتر برای شناساندن شاعران و مفاخر

برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی

گنجینه‌های ارزشمند ادب فارسی به جوانان شناسانده شوند

بزرگداشت شیخ اجل ،سعدی شیرازی

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود

مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود

استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است

بارش های رگباری برای برخی مناطق فارس

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

خبر مهم هواشناسی استان فارس

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب

گرانی در اولین فایل‌های مسکن 1403

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید

غیبت ایران در بازار 75 میلیارد دلاری بنگلادش

عملیات «وعده صادق» مصداق بارز "تُرهبون به عدوالله وعدوکم" است

مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

مردم فارس در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت

دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود

بایدن در آستانه شکست؟

چاپ ایران‌چک 500 هزار تومانی واقعیت دارد؟

ورود سامانه بارشی جدید به فارس

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 10 هزار سیل زده در 5 روز

شمار شهدای غزه از مرز34هزار شهید فراتر رفت

جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است

جانمایی پرنده‌فروشان در فاز 2 بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت

سامانه بارشی وارد فارس می‌شود؛ آغاز روند تدریجی دما از امروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است

راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر