پیام فارس

آخرين مطالب

شریعتمداری در دیدار با اعضای باشگاه مینی فوتبال آرمان گهر سیرجان قهرمان جام جهانی شرکت ها:

مهمترین و بهترین دیپلماسی ها، دیپلماسی ورزش است/ تشکیل صندوق مسکن برای کارگران وزارت رفاه

  بزرگنمايي:

پیام فارس - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهمترین و بهترین دیپلماسی ها، دیپلماسی ورزش است و از این طریق می توان با ملت ها ارتباط برقرار کرد و با ورزش، بن بست ها و تحریم را شکست.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری ضمن بیان این مطلب در دیدار با اعضای باشگاه مینی فوتبال آرمان گهر سیرجان قهرمان جام جهانی شرکت ها اظهارکرد: ورزش یک موضوع چند وجهی است که باید برای آن اهمیت ویژه ای قائل شد. برای ورزش کردن هیچ محدودیتی وجود ندارد. بارها شاهد بودیم که جانبازان و افراد دارای معلولیت در المپیک و بازی های جهانی بسیار درخشان ظاهر شدند.
وی، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفتی که طی این سالها در ورزش کارگری حاصل شده و ضمن تبریک به بازیکنان عوامل و مدیران تیم مینی فوتبال و شرکت آرمان گوهر سیرجان گفت: شما نماد ملی ایران اسلامی بودید که سربلند و قهرمان شدید و از شما ورزشکاران و مدیرانی که برای رسیدن به این افتخار همکاری کردند سپاسگزارم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: حضور محمد دادکان همیشه منشا خیر و برکت برای ورزش ایران بوده و دوران پرافتخار فدراسیون فوتبال ما در زمان ایشان رقم خورده است. البته ایشان قهرمانی را در کنار پهلوانی و پاکدستی داشتند.
شریعتمداری ادامه داد: حضور یک ورزشکار با اخلاق پهلوانانه باعث رشد آن جامعه خواهد شد، نفوذ کلام ورزشکاران با اخلاق در جامعه بسیار موثر است. شما سفیران خوبی از ایران بوده اید و می توانید در جامعه نیز سفیر اخلاق باشید. کارگران ورزشکار وقتی در ورزش های جمعی به مقامی دست پیدا می کنند القاء کننده کار گروهی به جامعه هستند.
وی تاکید کرد: ورزش در ایجاد و افزایش نشاط در جامعه بسیار موثر است و کمک خواهد کرد که جامعه ای سالم تر داشته باشیم.
شریعتمداری، ضمن تقدیر از مقام کارگران ایران گفت: کارگران، ستون فقرات تولید در کشور هستند. 14 میلیون کارگر با خانواده ها بخش عظیمی از مردم ایران را تشکیل می دهند و ذخیره های دانش و تجربه هستند. باید به سمت درخشش کارگران در عرصه ورزش جهانی حرکت کنیم. باید با هدف گذاری یک سکوی مستحکم برای پرواز ورزشکاران کارگر فراهم کرد و این امر با همراهی شما و مدیران میسر می شود.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای جامعه کارگری، کارهای بزرگی در دست است که بحث مسکن یکی از آن کارها است. تشکیل صندوق مسکن برای کارگران یکی از کارهای بزرگ است که امیدوارم به انجام برسد.
وی اظهارکرد: یکی از ارکان ورزش، پول است اما همه چیز نیست و شما ثابت کرده اید که با دست خالی هم می توان به جایگاههای رفیع رسید. استفاده از منابع مشارکت جویانه باید در توسعه ورزش کشور در راس قرار بگیرد و تمام بنگاهها را مشارکت داد که هنرمندانه در ورزش کارگری حضور داشته باشند.
شریعتمداری با بیان اینکه در وزارتخانه سعی بر آن شد که طرح عمرانی کمتری را شروع کنیم و بتوانیم طرح های عمرانی گذشته را به نتیجه برسانیم، افزود: برگزاری 75 رویداد ورزشی در وزارتخانه یک اتفاق بزرگ است و تمام مسئولان در بحث های ورزشی باید توجه ویژه ای داشته باشند تا این قهرمانی ها تکرار شود.
در ادامه این نشست، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: حضور دادکان به عنوان مشاور ورزشی باعث شکوفایی ورزش در قشر کارگری شد.
وی ادامه داد: هفته گذشته تفاهم نامه ای امضا و قرار شد 200 هزار واحد مسکن کارگری ساخته شود که این موضوع می تواند تا حد زیادی فشار را از روی قشر کارگر کم کند.
صادقی فر ضمن تشریح فعالیت های انجام شده در این حوزه بیان کرد: در ورزش کارگری 26 انجمن ورزشی وجود دارد و 75 رویداد ورزشی در سال گذشته در این فدراسیون انجام شد که 24 رویداد برای بانوان بوده است، در سال 98 و تا امروز 50 رویداد انجام شده است.
در ادامه این نشست صمیمانه محمد دادکان ، مشاور وزیر در امور تربیت بدنی و ورزش ضمن تبریک به وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی به خاطر حسن نظر نسبت به ورزش کارگری گفت: من از 19 سالگی در مدیریت ورزش بوده ام اما کارگران ورزشکار یکی از همراه ترین تیم هایی بودند که به عمر فعالیت مدیریت خود در ورزش دیده ام.
دادکان افزود: آنها همه شئونات را رعایت می کردند و اخلاق مدار بودند. باید بدانیم که اخلاق همیشه جلوتر از مقام قهرمانی است و این عزیزان درهر دو بعد پرچمدار بودند.
وی اظهار کرد: این جوانان در طول دو روز 25 ساعت فوتبال بازی کردند و قهرمان شدند. درخواست من این است که بیشتر به قشر کارگر توجه شود تا بیشتر از ورزش قهرمانی لذت ببرند. این عزیزان به توجه خاص نیاز دارند تا در میادین بین المللی بدرخشند.
دادکان در پایان سخنان خود در این جلسه اظهار کرد: فقط ورزش است که می تواند در دنیا صدای ملت مظلوم ایران را به جهانیان برساند. تیم مینی فوتبال آرمان گهرسیرجان، جانانه برای برافراشته شدن پرچم تلاش کرد.
جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری نیز ضمن تقدیر از محمد شریعتمداری به دلیل حمایت های بی دریغ از ورزش کارگری گزارشی کوتاه از حضور این ورزشکاران در بازی های جهانی اسپانیا و موناکو ارائه کرد و گفت: حضور ورزشکاران کارگر در این دوره از بازی ها یکی از بهترین و بی نظیرترین حضورها بود، چون از نظر کسب مدال در این دوره از رقابت ها ورزشکارن ما رکورد شکنی داشتند.
وی ادامه داد: برای اعزام به مسابقات اسپانیا از میان تمامی شرکت کنندگان افراد با استعداد در کارگران شناخته شدند و تنها دوره ای بود که تمامی اعضایی که برای حضور در مسابقات جهانی اعزام شدند کارگر بودند و این یک دستاورد بزرگ برای ما بود.
رمضی گفت: در شرایط کنونی دیپلماسی ورزشی می تواند گره گشا باشد. در این دوره نسبت به گذشته 40 درصد کاهش هزینه و اعزام نفرات داشتیم اما 3برابر مدال کسب کردیم. تعداد تیم های بانوان نسبت به دوره های گذشته بیشتر شده است و امیدوارم که با حمایت وزیر این روند موفقیت ها در ورزش کارگری ادامه پیدا کند.
رمضی در ادامه سخنان خود افزود: ما توانستیم با حمایت مدیران این شرکت تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان را به مسابقات جهانی موناکو اعزام کنیم. دومین دوره مسابقات بود با 14 تیم برگزار شد که تیم آرمان گهر سیرجان به مقام قهرمانی رسید.
در ادامه این جلسه، سلطانی، مدیر عامل شرکت گهر سیرجان ضمن تشکر از حمایت های وزیر و معاونانشان از ورزش کارگری گفت: افتخار می کنم که به عنوان مدیر شرکت آرمان گهر سیرجان این مقام قهرمانی را با تلاش بازیکنان به دست آوردیم.
وی افزود: در شرکت آرمان گهر سیرجان 3500 نفر کارگر به صورت مستقیم و حدود 4500نفر به صورت پیمانی در ارتباط هستند.
سلطانی تصریح کرد: آرمان گهر، بزرگترین شرکت در حوزه نفت در استان کرمان است ، تیم فوتسال آرمان گهر سیرجان لیگ 3 و زیرگروه شروع به کار کرده است و هم اکنون در لیگ یک کشوری حضور دارد. البته این شرکت چند تیم را به صورت مستقیم و چند تیم ورزشی را به صورت غیر مستقیم حمایت می کند.
سلطانی اظهار امیدواری کرد: زمینی که قرار بوده برای احداث مکان ورزشی به این شرکت داده شود به زودی محقق شود تا بتوان یکی از بزرگترین ورزشگاههای استان را در شهر سیرجان راه اندازی کرد.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/111074/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد

واکنش خبرگزاری فارس به ادعای حمله اسرائیل به ایران /با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم /در بالاترین حد یک حادثه امنیتی بود نه حمله

تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

نمایش 4 اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

پایان یکه تازی اردوغان؟

بودجه امسال چه زمانی نهایی می‌شود؟

رقم دقیق افزایش حقوق کارمندان

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه 31 فروردین / تردد روان در محورهای شمالی

ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور

هواشناسی 31 فروردین 1403/ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به ایران

شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد

ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز 31 فروردین 1403

آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور

رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر

انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

خودنمایی طبیعت بهاری روستای سراب رود از لنز دوربین شهروند خبرنگار

فارس و صدا و سیما: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل هستند

منشا صدای انفجار در تبریز چه بوده؟

(ویدئو) جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد

دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی

رادار ارتش در اصفهان هدف قرار گرفت؟ | اولین تصاویر از اصفهان بعد از شنیده شدن صدای انفجار + جزئیات جدید

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان

تعلیق پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در

ابطال یا تأخیر پروازهای تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا ساعت 10 صبح

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان

تعلیق فوری پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

فوری | شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران

از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

مرغ ارزان شد

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه

غرق شدن یک کودک 10 ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس

انقلابیون انتقادی