پیام فارس

آخرين مطالب

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس اعلام کرد:

انعقاد بیش از 2 هزار تفاهم نامه در مجمع خیرین تامین سلامت فارس اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - ایسنا/فارس مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: از سوی مجمع خیرین تامین سلامت استان دو هزار و 240 تفاهم نامه به ارزش هزار و 350 میلیارد ریال با خیران حوزه سلامت به انعقاد رسیده است.

علی اکبر رامجردی چهارشنبه 18 دی در جلسه هیئت امنای اعضای مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس در تشریح آخرین اقدامات و فعالیت‌های این مجمع، با اشاره به اینکه مجمع خیرین وابسته به گروه و ارگان خاصی نیست، اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار و 500 نفر از نیک اندیشان عضو مجمع خبرین تامین سلامت استان هستند.
او با اشاره به اینکه افرادی که در این مجمع مشغول خدمت هستند، فارغ از جایگاه خالصانه فعالیت می‌کنند، افزود: کسب موفقیت این مجمع حاصل سال‌ها تلاش، مشارکت و همنظری، و تصمیمات بزرگ است.
رامجردی مهمترین رکن این مجمع را کمیته حقوقی عنوان کرد و ادامه داد: در شهرستان‌های استان 30 کمیته مسئول رسیدگی به خدمات سلامت را به‌عهده دارند.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، مهمترین اهداف مجمع خیرین تامین سلامت استان را ایجاد نیاز سنجی و اولویت بندی، ساماندهی، همیاری در احداث، تکمیل، ترمیم و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی استان، کمک به نیازمندان و... دانست.
وی اظهار کرد: بیش از 640 هزار بازدید از سایت مجمع از دیگر اقدامات در حوزه تبلیغات بوده است.
رامجردی بیان کرد: دو هزار و 240 تفاهم نامه به ارزش هزار و 350 میلیارد ریال توسط خیران حوزه سلامت فارس به انعقاد رسیده است.
به گفته رئیس مجمع خیرین تامین سلامت فارس، ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، تهیه تجهیزات پزشکی، حمایت از بیماران نیازمند و سایر اقدامات عرصه سلامت از جمله فعالیت‌های انجام شده توسط خیرین تامین سلامت فارس است.
او عنوان کرد: در سال‌های اخیر 310 پروژه عمرانی احداث و بیش از 3 هزار تخت به مراکز درمانی استان توسط نیک اندیشان عرصه سلامت افزوده شد.
رامجردی با بیان اینکه شیراز الگوی کشور در ایجاد مجمع خیرین سلامت شناخته شده است، گفت: در این سال‌ها 19 اقامتگاه همراه بیمار با اسکان 100 هزار نفر در شب ساخته شده است. همچنین 108 پایگاه اورژانس، 6 مرکز آموزشی، 108 مرکز درمانی و ... احداث شده است.
او ادامه داد: در حال حاضر بیش از 30 طرح عمرانی در حال احداث دارد و در آینده‌ای نزدیک برخی از آن‌ها به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس مجمع خیرین تامین سلامت فارس تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 30 طرح در حال احداث دارد و در دو هفته آبنده به بهره برداری خواهد رسید و طی دو سال گذشته جشنواره‌ای با عنوان ملی عمران سلامت برگزار کردیم و در این جشنواره بیشتر طرح‌های بهداشتی و درمانی را افتتاح کردیم.
رامجردی، از مهمترین فعالیت‌های دکتر علی بهادر رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز را ایجاد و تشکیل دبیرخانه بیمارستان خیریه کشور عنوان کرد.
او در این جلسه بر توجه ویژه مسئولان از جمله استانداران در حمایت از خیران حوزه سلامت تاکید کرد و افزود: بیمارستان‌های شهید فقیهی و چمران نیازمند کمک‌های خیران و همیاری آن‌ها هستند.
رامجردی همچنین با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر صندوق حمایت از دانشجویان با همت برخی از استادان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خیرین عرصه سلامت راه اندازی شده است، بیان کرد: نیک اندیشان ماهیانه به صورت مستمر کمک میکنند.
رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه آنچه نفع مردم در آن باشد پایدار و ماندگار می‌ماند، خاطرنشان کرد: نیکوکاری آثار مثبت دنیوی و اخروی فراوانی دارد و این افراد نزد پروردگار دارای ارج و منزلت هستند.
آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب افزود: مجمع خیرین تامین سلامت فارس بدون پیوستگی به جایگاه خاصی و یا سایر مراکز دولتی و با همکاری مطلوب با دانشگاه و مسئولان اجرایی استان توانسته در عرصه سلامت به خوبی عمل کند.
او با تاکید بر اینکه خیران و چهره‌های مطرح شاخص میتواند حلقه واصله باشند، ادامه داد: همگی باید در امور خیر خود را سهیم کنیم و به هر کاری که موجب سعادت است بایستی تدائم داشته باشد.
رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت فارس گفت: تلاش برای رفع مشکلات مردم و انجام فعالیت‌های عام المنفعه در آموزه‌های دینی تاکید شده است و افراد نیک اندیش مسیر سلامت جامعه را هموار می‌کنند.
آیت‌الله دستغیب یادآور شد: کمک در حوزه سلامت منحصرا ساخت یک بنا نیست و مجمع خیرین سلامت در تمامی ابعاد از جمله تجهیزات، بیمارستان ها، درمان، خرید دستگاه‌ها و ... همکاری دارد.
مهرزاد لطفی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، نقش خیران را در شرایط تحریم مهم عنوان کرد و گفت: استان فارس قطب خدمات علوم پزشکی جنوب کشور است و 30 درصد بیماران بخش‌های خصوصی و دولتی را بیماران خارج از استان تشکیل می‌دهند که این مهم نیازمند افزایش اعتبارات است.
او با انتقاد از اینکه دانشگاه علوم پزشکی در جنوب کشور مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است، افزود: این استان و دانشگاه با توجه به مراکز درمانی و نوع ارائه خدمات درمان نیازمند حمایت خیران بیشتری است.
لطفی همچنین با اشاره به تحصیل 11 هزار دانشجو و نخبه در شیراز، گفت: وضعیت خوابگاه‌های این دانشگاه خطرناک و اسف بار است و خواستار ارائه خدمات بهتر برای آن‌ها شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/113137/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

اگر بعد از خوردن بستنی سرفه می‌کنید ممکن است به این بیماری دچار باشید

چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟

عفونت‌های مختلفی که ممکن است در بدن ایجاد شود

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / 2 تروریست به هلاکت رسید

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز

جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است

بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم

اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید

اوقات شرعی فردا، هفتم اردیبهشت در شیراز

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز

ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد

رقابت بیش از 400 داوطلب آزمون سراسری در بوانات

(ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، 6 اردیبهشت

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت