پیام فارس

آخرين مطالب

خطیب جمعه لامرد تاکید کرد:

ملت برسر عهد خود با انقلاب و ولایت می ماند فرهنگي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - لامرد- امام جمعه لامرد گفت: ملت با انقلاب و ولایت عهد کردند و سر عهد خود خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه لامرد ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و اینکه مسیر تقوا انسان را به سعادت می‌رساند، به عظمت سیلی سخت ایران به آمریکا اشاره و اظهار کرد: نباید بزرگی و عظمت سیلی سخت ایران انقلابی و فرزندان سپاهی ما تحت الشعاع قرار گیرد که این هربه ای برای دشمن کفر پیدا شود که دشمن به دنبال همین است که از این روزنه‌های کور استفاده کند، اما این ملت انقلابی جواب آنها را خواهند داد.
وی با اشاره به خطبه امروز مقام معظم رهبری در مصلی تهران و این جمعیت میلیونی تصریح کرد: مردم به صورت عاشقانه به سمت مصلی نماز در حال حرکت بودند و این از آیات و نشانه‌های الهی در از بین بردن مستکبرین است، و مستکبران عالم بدانند که این ملت دست از کشور و آرمان‌های خود نخواهد کشید.
حجت الاسلام حسین زاده گفت: این ملت با امام و انقلاب و ولایت عهد کردند و سر عهد خود خواهند ماند، و دشمنان ما از این گونه حوادث خوشحال می‌شوند.
وی به ویژگی‌های عملیات شهید سلیمانی به پایگاه عین الاسد اشاره کرد و گفت: به رخ کشیدن قدرت اطلاعاتی در مشخص نشدن تحرک سامانه‌های ایران و شلیک غافلگیرانه و کوبنده به مواضع دشمن امریکائیها را دچار استیصال کرده است.
امام جمعه لامرد به حمله سپاه (جنگ الکترونیک) نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این حمله باعث از کار افتادن سامانه‌های موشکی آنها برای منحرف کردن موشک‌ها شد و با پارازیت‌ها و سیگنال‌هایی که بچه‌های سپاه انداختند دشمن را غافلگیر، و از کار انداخته بود، و این چیز کمی نیست که جمهوری اسلامی در عرصه نظامی دارد.
حجت الاسلام حسین زاده افزود: آنهایی که متخصص در مباحث نظامی در دنیا هستند، این حرکت سپاه برای آنان حیرت آور شده است، و وقتی می‌گوئیم سپاه نماد قدرت جمهوری اسلامی ایران است. امروزه بعضی‌ها می‌خواهند سپاه را بزنند، مگر می‌توانید، سپاه همیشه در کنار ما بوده است و امروز سپاه در سیستان تا کمر در آب است تا مردم را از این سیل نجات دهند.
خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: همه ما سپاهی و سلیمانی هستیم، و آمریکائیها مطمئن باشند اگر پاسخی بدهند جمهوری اسلامی ایران دهها عین الاسد را ویران، و با خاک یکسان خواهد کرد.
وی به خسارت سنگین موشک‌های ایرانی به مرکز فرماندهی و کنترل ارشد آمریکا در پایگاه عین الاسد یادآور شد و گفت: برخورد موشک‌های فاتح و قیام چنان خسارتی برای آمریکائیها بوجود آورده که بعضاً تا یک کیلومتر خرابی به بار آورده است و به گونه‌ای که بعضی از ساختمان‌ها کاملاً پودر شده است، و این نشان از قدرت بالای کلاهک‌های موشک‌های ایران است.
وی به دقت و قدرت موشک‌های ایرانی اشاره کرد و افزود: ما هنوز در این حمله از قدرت سخت افزاری با قدرت بالاتر استفاده نکرده ایم ، و این اثر شهادت حاج قاسم است.
او گفت: اگر آمریکا بخواهد ما را مورد هدف قرار دهد، مطمئناً ما او را مورد هدف قرار می‌دهیم و پاسخ‌های ما سخت‌تر از آن چیزی ست که فکر می‌کنید.
امام جمعه لامرد خاطرنشان کرد: نماد ما می‌توانیم در عرصه ملی، فناوری و این حمله دقیق که اتفاق افتاد، در عرصه ملی فناوری و اطلاعاتی و سیاسی بود.
وی افزود: ترور شهید سلیمانی به واسطه شخص ترامپ انجام شد، حتی تعدادی از مشاورینش او را از این عمل ممانعت کردند، و نمی‌خواستند با این حرکت از ما زهره چشم بگیرند اما چیزه دیگری شد.
حجت الاسلام حسین زاده گفت: این نشانه ضعف و افول آمریکاست، و آنها به شدت ترسیده اند ، و این نشانه‌های سقوط شأن است. اینقدر هم هزینه کرده اند و در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانند دوام بیاورند، و اکنون دیگر ملت‌ها و گروههای مقاومت می‌گویند اگر ایران پایگاه آمریکا را هدف قرار داد، و پاسخی دریافت نکرد پس ما هم می‌توانیم و در آینده‌ای نه چندان دور و انقلابی‌ها منتظر پاسخ سخت مقاومت در اقصی نقاط دنیا باشد و سیدحسن نصرالله قولش را داده و این را خواهیم دید.
وی ضمن ابراز تأسف از بروز حادثه هواپیمای اکراینی که به اشتباهی صورت گرفت و دچار سقوط شد، خاطرنشان کرد: به خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و همه آنها از طرف بنیاد شهید، شهید محسوب شدند، و امیدواریم در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
حجت الاسلام حسین زاده گفت: توضیحات سریع، صادقانه و شجاعانه سردار حاجی زاده در دو کنفراس خبری قابل تحسین است و در مقابل دشمن چنان باصلابت حرف زدند و وقتی که به خودی‌ها رسیدند گفتند که گردن ما از مو باریک‌تر است و این را به عهده می‌گیریم که این نشانه تعهد الهی ایشان است و از هیچ کسی به غیر از خدا نمی‌ترسند.
وی تصریح کرد: خسارت سنگین به فرماندهی و مرکز کنترل ارتش آمریکا در عراق که به راحتی قابل جبران نیست، عملاً چشم اطلاعاتی آمریکا در این حمله کور شد.
امام جمعه لامرد به پیگیری عواقب مورد سوال قضیه این هواپیما پرداخت و گفت: باید در این قضیه سهم هر کس مشخص شود، و اینکه یک نهاد آن را می‌پذیرد از شجاعت آن نهاد است و دشمن را باید شناخت.
او در پایان خاطرنشان کرد: بعضی از سیاسیون برای بچه‌های خودی داغ هستند و این گناه نابخشودنی است. همه چیز را بر سپاه و نهاد انقلابی خراب نکنید. اشتباهات را با دیدگاه اخوت و برادری ببینید، و دشمن ضربه خورده را شاد نکنید.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/113859/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خانه‌های کلنگی تهران چند؟

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد

شرکت 3500 داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس

برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس

نباید با بانوان در معابر برخورد شود

عملیات وعده صادق حق دفاع مشروع ایران بود

دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس

شگفتی تحلیلگران از نوع پاسخ و حمله ایران به رژیم اسراییل

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد

برادرکُشی با اسلحه شکاری!

بازگشت کاروان قرآنی اهل‌بیت (ع) خمینی شهر به کشور

عملیات «وعده صادق» نمایش بازدارندگی، اقتدار و آمادگی نظامی ما بود

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد

راهپیمایی فارسی ها در حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح

پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی

کوه‌‌های برفی اقلید در آخرین روزهای فروردین

میمند، میزبان جشنواره گل و گلاب

نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده

پیش بینی آب و هوا/ رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور

محدودیت‌های پروازی در شیراز پایان یافت

تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

شلاگیم؛ ماجرای ضربه به پایگاه امنیتی رژیم اسرائیل

اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی

فعال کارگری: شیفت کار پنجشنبه کارگر باید «اضافه کاری» حساب شود

میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب

برادر کشی با شلیک گلوله

جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام 100 میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول

خدمات رسانی به 10هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در 4 استان

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

کارشناس اقتصادی: سیاست ارز 28500 تومان برخلاف ارز 4200 هیچ آثار سوء پولی نداشته است

اوپک می‌تواند مانع 100 دلاری شدن قیمت نفت شود

کوچ بهاره عشایر فارس از قشلاق به ییلاق + فیلم

دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند

هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه

108 نفر جذب تامین اجتماعی می‌شوند

پاریس خواستار خویشتن‌داری کشور‌ها در غرب آسیا شد

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟

آماری از تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب میمند

کوچ بهاره عشایر از قشلاق به ییلاق + فیلم

پیش بینی هواشناسی کشور 31 فروردین 1403 / خیزش گرد و خاک در این استان ها

واقعیت‌هایی ورای روایت‌ها

تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز