پیام فارس

آخرين مطالب

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی سياسي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - مراسم چهل‌ و یکمین فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور گسترده مردم برگزار شد
راهپیمایی 22 بهمن در تهران
مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی مصادف شده، با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و دیگر همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت، با حضور گسترده مردم در تهران از ساعت 9 صبح امروز همزمان با 5200 نقطه دیگر در کشور برگزار شد، آغاز شد و با قرائت قطعنامه پایانی و سخنرانی حسن روحانی رئیس‌جمهور پایان یافت.
راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، در آستانه ورود نظام جمهوری اسلامی به 41 سالگی، بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند. در حاشیه این مراسم مردم بر روی پارچه‌ای بزرگ دلنوشته‌های خود را برای شهید سردار سلیمانی می‌نوشتند.


پیام فارس

همچنین پلاکاردهایی در حمایت از سردار سلیمانی در دستان مردم بود. برخی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی با عنوان "در بهار آزادی جای سلیمانی خالی" یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند. مردم حاضر در راهپیمایی 22 بهمن تهران پرچمِ متحد کشورهای جبهه مقاومت را در دستان خود حمل می‌کردند.


پیام فارس

مردم با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش"، "حیدر حیدر"، "علی ولی‌الله حیدر" و ... راهپیمایی خود را ادامه دادند.
حضور گسترده اقشار گوناگون مردم از سنین مختلف در سرمای شدید هوای تهران از نکات جالب توجه این راهپیمایی بود.


پیام فارس

نصب پیکسل‌های سردار سلیمانی توسط راهپیمایان، حمل نمادین تابوت سربازان آمریکا و رژیم صهیونیستی، لگدکوب کردن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی، برگزاری نمادین دادگاه جنایتکاران جنگی محور عبری-عربی-غربی و گرامیداشت شهدای هسته‌ای از حاشیه‌های برگزاری این مراسم بود.


پیام فارس

در این مراسم تعدادی از جوانان با در دست داشتن عکس‌هایی از سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران، همبستگی خود را با این نیرو و فرمانده آن اعلام کردند.
پلاکاردهایی با عنوان "ما همه قاسم سلیمانی هستیم"، مقاومت قرن بزرگ‌تر از معامله قرن"، مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و ... در دستان مردم دیده می‌شد.
همچنین ماکت موشک‌های ایرانی مزین به نام شهدای هسته‌ای و مقاومت در حاشیه این مراسم به نمایش در آمد. در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تهران، سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی، بخشی از دستاوردها و تسلیحات صنعت دفاعی کشور را به نمایش گذاشت. از جمله تجهیزات به نمایش درآمده در این غرفه بمب‌های هوشمند و هدایت دقیق قائم، بمب‌های هدایت‌شونده یاسین و بالابان و راکت‌های فجر-5 بود.
بیش از 1500 غرفه و چندین کیلومتر امکانات صوتی در مسیر راهپیمایی امسال فعال بود و هزاران دانش‌آموز در غرفه‌ها و مسیر راهپیمایی‌کنندگان سرود اجرا کردند. همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم توسط بالگرد گلباران شدند.


پیام فارس

بیش از شش هزار خبرنگار داخلی و خارجی مراسم امسال را پوشش دادند که بیش از سه هزار خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی در تهران حضور داشتند. حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های غربی و عربی داشت.


پیام فارس

در این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری یوم‌الله 22 بهمن سال 1398 از سوی سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در شش بند قرائت شد.
انجام تبلیغات انتخاباتی از سوی برخی کاندیداها و جناح‌های سیاسی پیش از آغاز فرصت تبلیغات انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی از نکات حاشیه‌ای این مراسم بود.
مسئولان و مقامات کشوری و لشگری هم همراه مردم در راهپیمایی گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.
همچنین اندیشمندان و علاقه‌مندان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت از سایر کشورها نیز در این مراسم حضور داشتند.


پیام فارس

حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر انقلاب، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، قاضی مسعودی، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و ... از جمله مقامات حاضر در این مراسم بودند.


پیام فارس

مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح امروز در تهران و بیش از 5200 نقطه در کشور با شعار محوری "حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها" با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.
حسن روحانی رئیس‌جمهور سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در تهران بود. همچنین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قصاییه در مراسم 22 بهمن مشهد سخنرانی کرد.
منبع: isna.ir

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/117975/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

تاثیر اختلال در دستگاه گوارش روی ریزش مو

درمان قارچ ناخن و میخچه پا در طب سنتی

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)

راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

قدمت 150 ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

آغاز رقابت بیش از 36 هزار نفر در فارس در رشته تجربی

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

اگر بعد از خوردن بستنی سرفه می‌کنید ممکن است به این بیماری دچار باشید

چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟

عفونت‌های مختلفی که ممکن است در بدن ایجاد شود

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / 2 تروریست به هلاکت رسید

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز

جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است

بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم

اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید