پیام فارس

آخرين مطالب

قائم مقام هیات ژیمناستیک فارس:

خدمات رسانی به ورزشکاران مطابق پروتکل های بهداشتی انجام می شود فرهنگي

خدمات رسانی به ورزشکاران مطابق پروتکل های بهداشتی انجام می شود
  بزرگنمايي:

پیام فارس - شیراز _ قائم مقام هیات ژیمناستیک فارس گفت: خدمات رسانی به ورزشکاران و فعالین ژیمناستیک استان فارس با رعایت کامل تمامی دستورالعمل های ستاد کرونای استان فارس انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، علیرضا دیهیمی با بیان اینکه نیاز ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان به استفاده از امکانات و تجهیزات سالن تخصصی استاد حسین اعظمی برای تداوم قهرمانی بسیار ضروری است، گفت: هیأت ژیمناستیک فارس در چارچوب قوانین وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران تمامی همت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به قهرمانان و ورزشکاران در مسیر قهرمانی به کار بسته و براساس ضوابط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه از هیچ کمکی فروگذار نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های ورزشی را در تمامی رشته‌ها و سطوح به حالت تعلیق در آورد، عنوان کرد: قریب به 6 ماه گذشته دشواری‌های بسیاری به خانواده ورزش کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا وارد آمد که با توجه به وضعیت بیماری و شدت آن، اجتناب‌ناپذیر بوده است.
وی بیان داشت: هیأت ژیمناستیک فارس و هیأت‌های شهرستان بر اساس تمامی پروتکل‌ها و دستور العمل‌های اعلامی و برای حفظ سلامت ورزشکاران، مربیان، داوران و… بر اساس دستور ستاد مبارزه با کرونای کشور و استان و نیز دستور وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان، در بازه‌های مختلف اقدام به تعطیلی سالن‌ها کرد؛ اما با بهبود اوضاع از ورزشکاران دعوت کرد تا در صورت تمایل و نیاز به زیرساخت‌های ورزشی در مجموعه سالن‌های این هیأت حضور یابند.
دیهیمی افزود: در این راستا، ابتدا مقرر شد تالار ژیمناستیک استاد حسین اعظمی از اول اسفند ماه 98 به مدت دو هفته تعطیل شود و پس از آن، سالن بازگشایی و ورزشکاران و مربیان به تمرینات بپردازند؛ اما متأسفانه این تعطیلی به درازایی چند ماهه انجامید و تا نیمه خردادماه سال جاری ادامه یافت.
قائم مقام هیئت ژیمناستیک استان فارس با بیان اینکه آماده‌سازی و تعمیرات این سالن در بازه یادشده به همت هیأت ژیمناستیک شیراز در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: پس از اعلام امکان بازگشایی سالن، ورزشکاران، مربیان پیشکسوت و جوان با یکدلی و دلسوزی در اقدامی خودجوش در چندین روز اقدام به آماده‌سازی سالن، شستشو و ضدعفونی کردن وسایل کردند و ضروری است که در این مقال از آن‌ها به دلیل حس همدلی قدردانی کنیم.
دیهیمی با اشاره به اینکه همکاری با ورزشکاران و رفع نیازهای آنان طبق ضوابط و مقررات همواره در دستور کار این هیأت بوده است، اظهار کرد: در نیمه دوم خردادماه سالن استاد اعظمی با کسب مجوزهای قانونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد و ورزشکاران خصوصاً قهرمانان در زمان‌های محدود و مشخص در این سالن حضور یافتند، این محدودیت بنا بر دستورالعمل‌های اعلامی و برای حفظ سلامت ورزشکاران و دست اندر کاران ورزش اعمال شد.
وی با بیان اینکه نیاز ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان به استفاده از امکانات این سالن ورزشی، برای تداوم قهرمانی بسیار ضروری است، گفت: این ورزشکاران براساس برنامه‌ای مشخص با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی زیر نظر مربیان مجرب و توانمند، فعالیت می‌کنند و با توجه به حساس بودن تمرین‌ها و نیاز به رعایت قوانین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ژیمناستیک به فعالیت می‌پردازند.
قائم مقام هیأت ژیمناستیک استان فارس تاکید کرد: در این راستا هیچ برنامه‌ای خارج از چارچوب مقررات برگزار نمی‌شود تا ورزشکاران بتوانند با آرامش خاطر و به نحو مطلوب از امکانات بهره گیرند و مسیر قهرمانی را همچون گذشته هموار سازند و نهایت همکاری با ورزشکاران صورت گرفته است که همگی تنها در چارچوب مقررات می‌گنجد و هیچ اقدام فراقانونی صورت نمی‌گیرد.
وی در ادامه از ورزشکاران و دوستداران ژیمناستیک به دلیل همراهی‌ها و رعایت نکات اعلامی تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد با عبور از این بحران جهانی و دشوار، با امید به خداوند متعال باری دیگر بتوان چراغ تمامی فعالیت‌های ورزش ژیمناستیک را روشن کرد و خواسته‌های ورزشکاران را بدون محدودیت برآورده ساخت.
رئیس هیأت ژیمناستیک شیراز نیز عنوان کرد: تمرین‌ها در سالن استاد اعظمی به‌صورتی هدفمند صورت می‌گیرد و تا حد امکان خطرات شیوع بیماری و همه‌گیری با ضدعفونی مداوم و نظارت بر برنامه‌ها کاهش یافته است.
محمد ارمی با بیان اینکه سالن تخصصی مرحوم حسین اعظمی در فارس یگانه است، افزود: این سالن برای ورزشکاران سراسر فارس به دلیل برخورداری از امکانات اهمیتی ویژه دارد و مهم است که با رعایت اصول و دستورات ابلاغی بتوانیم حضور آنان را در این مجموعه با حفظ سلامت ورزشکاران تداوم بخشیم.
وی افزود: هم‌اکنون هم بانوان و هم آقایان در روزها و ساعات مشخص و بر اساس قوانین بهداشتی سختگیرانه تمرین‌های حرفه‌ای خود را انجام می‌دهند.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/139176/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرهنگ ایرانی و زبان فارسی به سعدی مدیون است

ضرورت بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان

از گلستان من ببر ورقی

تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات 2 کودک

تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با 8 مصدوم

حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود

توزیع 203 تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت

دارندگان کارت سوخت بخوانند

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد 38 بنای تاریخی را احداث کرده است

اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت

ضرورت تلاش بیشتر برای شناساندن شاعران و مفاخر

برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی

گنجینه‌های ارزشمند ادب فارسی به جوانان شناسانده شوند

بزرگداشت شیخ اجل ،سعدی شیرازی

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود

مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود

استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است

بارش های رگباری برای برخی مناطق فارس

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

خبر مهم هواشناسی استان فارس

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب

گرانی در اولین فایل‌های مسکن 1403

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید

غیبت ایران در بازار 75 میلیارد دلاری بنگلادش

عملیات «وعده صادق» مصداق بارز "تُرهبون به عدوالله وعدوکم" است

مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

مردم فارس در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت

دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود

بایدن در آستانه شکست؟

چاپ ایران‌چک 500 هزار تومانی واقعیت دارد؟

ورود سامانه بارشی جدید به فارس

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 10 هزار سیل زده در 5 روز

شمار شهدای غزه از مرز34هزار شهید فراتر رفت

جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است

جانمایی پرنده‌فروشان در فاز 2 بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت

سامانه بارشی وارد فارس می‌شود؛ آغاز روند تدریجی دما از امروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است