پیام فارس

آخرين مطالب

دیدار روسای جهاددانشگاهی و سازمان بسیج ادارات فارس

راه‌اندازی پایگاه بسیج در جهاددانشگاهی استان فارس علمي

راه‌اندازی پایگاه بسیج در جهاددانشگاهی استان فارس
  بزرگنمايي:

پیام فارس - ایسنا/فارس روسای جهاددانشگاهی و سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس طی دیداری که در آستانه چهلمین سال تاسیس جهاددانشگاهی در کشور برگزار شد، بر ضرورت راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج در جهاددانشگاهی فارس و لزوم تقویت ارتباط با سایر دوایر با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج ادارات تاکید شد.

مظاهر بابایی رئیس جهاددانشگاهی و جواد قناعتی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس، یکشنبه 12 مرداد و به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی در کشور، دیدار و پیرامون چگونگی گسترش سطح تعاملات بین این 2 سازمان و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی، گفت و گو کردند.
استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی به فرمان امام راحل گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای انقلابی است که تاکنون دستاوردهای خوبی در عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ارائه داده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بسیج ادارات فارس، جواد قناعتی، با بیان اینکه سیاست ما در سازمان بسیج ادارات و کارمندان، ایجاد هم‌افزایی، تعامل و هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف استان است، گفت: نکته‌ای که مدنظر قرار داده‌ایم این است که یکسری خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی به کارکنان بسیجی ادارات مختلف ارائه دهیم تا تعاملات میان بسیج کارکنان دو سویه باشد.

پیام فارس


قناعتی اضافه کرد:‌ در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت‌های علمی و آموزشی جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به کارمندان بسیجی ادارات و دستگاه‌های اجرایی بهره جوییم که برای این کار آماده انعقاد تفاهم‌نامه همکاری هستیم.
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس تأکید کرد همواره نگاه ویژه‌ای به جهاددانشگاهی داشته و داریم و می‌توانیم از این فضا در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بیشترین بهره را ببریم.
وی همچنین بر لزوم راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج جهاددانشگاهی فارس تأکید کرد و گفت:‌ با فعال کردن پایگاه بسیج کارکنان در جهاددانشگاهی استان امیدواریم در این زمینه نیز شاهد انجام فعالیت‌های مناسب و در خوری باشیم.
قناعتی از رئیس جهاددانشگاهی فارس خواست تا لیست خدماتی که می‌توانند به کارمندان و همچنین خانواده‌های کارمندان ادارات و دستگاه‌های مختلف ارائه دهند را مشخص کند و سپس ادامه داد: همچنین می‌توانیم دوره‌های آموزشی مدیریتی با محوریت جهاددانشگاهی برگزار کنیم.
استفاده از توان دستگاه‌ها در رفع مشکلات مناطق محروم
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس همچنین گفت: یکی از اقداماتی که در سازمان بسیج ادارات انجام می‌دهیم، شناسایی مشکلات مناطق محروم و ارزیابی آن‌هاست تا بتوانیم برای رفع این مشکلات هر کدام از دستگاه‌های اجرایی که نیاز است را دعوت کرده و با حضور عزیزان زحمت‌کش دستگاههای اجرایی در میزهای خدمت جهادی، آن مشکلات را برطرف کنیم.
قناعتی همچنین ایجاد هم‌افزایی و تقویت ارتباطات بین سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های مختلف را از دیگر اهداف سازمان بسیج ادارات استان عنوان کرد و گفت: گاهی اوقات اختلاف سلیقه میان مدیران موجب می‌شود تا مشکل ایجاد شود لذا ما می‌توانیم با ایجاد انس و الفت و تقویت ارتباطات بین مدیران سازمان‌ها این مشکلات را برطرف کنیم.

پیام فارس


اهمیت آموزش نیروهای توانمند با استفاده از ظرفیت بسیج و جهاددانشگاهی
به گزارش ایسنا، رئیس جهاددانشگاهی فارس نیز در این دیدار بر اهمیت تقویت ارتباطات بین سازمانی تأکید کرد و گفت:‌ از آنجا که بسیج به فرموده امام راحل لشکر مخلص خداست، می‌توانیم بهترین استفاده را از این ظرفیت داشته باشیم و از آن برای اعتلای فعالیت‌های خود بهره جوییم.
مظاهر بابایی، اهمیت آموزش نیروهای سازمانی و تربیت نیروهای نخبه متخصص را در سازمان‌های مختلف یادآور شد و گفت: اگر قرار است که در ادارات نیروی نخبه متخصص انتخاب کنیم می‌توانیم غیر از روال عادی فعالیت‌های دیگری را در پیش بگیریم.
کانون ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهاددانشگاهی
بابایی با بیان اینکه در این زمینه باید فعالیت‌های آموزشی تخصصی با توجه به شرایط و نیازهای روز جامعه برای نیروها مدنظر قرار دهیم، گفت: متأسفانه یکی از نقاط ضعفی که در برخی از سازمان‌ها مشاهده می‌شود این است که جانشین‌پروری درستی انجام نشده است که این ضعف را می‌توانیم با اجرای دوره‌های آموزشی مناسب و تخصصی برطرف کنیم.
رئیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، با تأکید بر اینکه جای خالی مبحث تربیت نیروهای متخصص متعهد در بسیاری از سازمان‌ها مشهود است، گفت: جهاددانشگاهی اخیراً کانون ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی را در خود جای داده است که این کار را در استان فارس نیز تاکنون برای چند سازمان انجام داده‌ایم.
وی با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی به دلیل نداشتن هیچگونه گرایش سیاسی و برخورداری از توان نیروی انسانی متخصص و تجربه‌ی ارزشمند چهل ساله، در بحث ارزیابی مدیران امکان ورودی بهتر و تاثیرگذارتر دارد، گفت:‌ دفتر اصلی کانون ارزیابی در جهاددانشگاهی تهران است و در استان فارس نیز برای این کار هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.
بابایی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در آینده‌پژوهی ظرفیت خوبی دارد، گفت: یکسری اقدامات و تحولات جدیدی را در بحث فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی فارس انجام خواهیم داد تا بتوانیم بهتر از قبل در این عرصه فعالیت کنیم.
رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به توان نرم و سخت‌افزاری این نهاد در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، وجود خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا را به عنوان 2 رسانه تاثیرگذار، خاطرنشان کرد: خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا می‌توانند همکاری‌های بسیار خوبی برای اعتلای اهداف سازمان بسیج ادارات داشته باشند و می‌توان بهره مطلوبی از این ظرفیت برای انعکاس و توسعه فعالیت‌های این سازمان بُرد.
بابایی همچنین با بیان اینکه آمادگی راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج در جهاددانشگاهی استان فارس وجود دارد، اضافه کرد: این نهاد برای همکاری و ارائه خدمات مختلف در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، درمانی و فرهنگی به کارکنان بسیجی ادارات و دستگاه‌های مختلف در استان فارس را دارد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/139344/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است

محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!

چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

واژگونی پژو در فارس 3 کشته در پی داشت

3 کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس

باران و سیل در شهر خور

روزنامه‌نگار اسرائیلی: باید چند رودخانه از خون اهالی غزه جاری کنیم

بوسه‌ای که سانسور نشد

مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم

توافقی که از دست رفت؛ پشت‌ پرده مذاکرات روسیه و اوکراین

غذاهایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد

رزمایش واکسیناسیون 250 هزار راس دام در استان فارس برگزار شد

برای از ما بهتران؟

تحریم ایران و شرایط شکننده بازار نفت

جت شخصی چند؟

دمنوش‌های شفابخشی که بی‌حالی و رخوت بهار را از بدن دور می‌کند

چالش اعتماد مصرف‌کنندگان به محصولات داخلی

آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

هشدار بارش شدید باران در 21 استان

جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

پیدایش ابرقدرت اسلامی

نقشه تندروها برای «عبور از قالیباف»

جنگ غزه دانشگاه‌های آمریکا را به هم ریخت

یکی از ساکنان روستاهای چابهار: دولت یک ریال از غرامت سیل را به ما نداده است

روزنامه‌نگار اسرائیلی: همه اهالی غزه مستحق شکنجه و مرگی دردناک هستند

7 ستونی که از اسرائیل فروریخت

سرماخوردگی و آنفولانزا را با روغن پونه کوهی درمان کنید

5 باور غلط درباره ضدآفتاب که فکرش را نمی‌کردید!

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

کدام بانک‌ها به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند؟

توضیح بهادری جهرمی در مورد طرح ساماندهی اجاره‌بها

بورس صعودی می‌ماند؟

آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است

اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز

پیش بینی بارش‌های سیل آسا در 21 استان/ هشدار زرد صادر شد

اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس

رفع تصرف 70 هکتار از زمین‌های ملی در استهبان

چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می شود؟

آمار قابل تامل از میزان مسافرت ایرانیان؛ تنها 30 درصد!