پیام فارس

آخرين مطالب

شریعتمداری: یادآوری خاطرات دفاع مقدس خود باوری ایجاد می کند وزارت رفاه

شریعتمداری: یادآوری خاطرات  دفاع مقدس خود باوری ایجاد می کند
  بزرگنمايي:

پیام فارس - آیین تکریم از ایثارگران و خانواده شهدای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شریعتمداری در نشستی سه ساعته ضمن دیدار و گفت و گو با ایثارگران ،خانواده شهدا و فرزندان شاهد این وزارتخانه و مجموعه های تابعه به صورت ویدئو کنفرانسی از ایثارگران ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها نیز تقدیر کرد . 
وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای 8 سال مقاومت ملت ایران گفت: یادآوری خاطرات آن دوران در ما احساس غرور،افتخار، خود باوری و اتکا به نفس ایجاد می کند.
وی افزود : با گرامیداشت این دوران، فرهنگ ایثار و شهادت، اصول و ارزش های حاکم برنظام و هر آنچه که مردم به خاطر آن در کنار امام(ره) قرار گرفتند و تا پای جان جنگیدند را تکرار کرده و تحکیم می بخشیم. 
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود : همه مدیران و همکاران در وزارتخانه مکلف هستند ،ایثارگران و فرزندان شهدا را فرزندان خود بدانند . 
وی افزود : یقین بدانید اگر خدمتی به خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس می شود نه فقط خداوند متعال بلکه همه بندگان خدا را در جامعه خوشحال و خوشنود می کند.
سید ضیاء الدین شجاعی برهان، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از حضور در جمع ایثارگران ،خانواده های شهدا و فرزندان شهید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : اکنون که دهه چهارم انقلاب را پشت سرگذاشته و وارد دهه پنجم شده ایم شایسته است فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش گسترش دهیم و مهمتر اینکه بتوانیم در مقابل این عزیزان که در دهه شصت سختی های بسیاری را متحمل شده اند خدمتگزارانی صادق باشیم . 
در ادامه،ابراهیم صادقی فر،معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز با گرامیداشت یادو خاطره شهدای دفاع مقدس گفت : ماهیت جنگ سخت دیروز به جنگ نرم تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه هدف جنگ نرم ،هویت زدایی ، گسست اجتماعی و ایجاد فاصله میان مردم با نظام است افزود: جنگ نرم به دنبال واگرایی در جامعه ، هدف گرفتن ارزش ها و ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه است بنابراین ، جنگی متفاوت و آزمونی سخت برای ما است که امیدوارم سربلند بیرون آئیم. 
علی حسین رعیتی فرد، رئیس سازمان بسیج کارگری کشور نیز در ادامه نشست به ویژگی های دوران دفاع مقدس و شرایط فعلی کشور پرداخت و گفت : رهبری مدبرانه حضرت امام(ره) و تلاش همه جوانان و مردم در دوران دفاع مقدس باعث شد که در مقابل تمامی کسانی که زر و زور داشتند بتوانیم بایستیم .
وی افزود : امروز درگیر جنگ ترکیبی در حوزه های مختلف هستیم و با تلاش و کوشش می توانیم از این گذر تاریخی عبور کنیم . 
فرمانده بسیج جامعه کارگری کشور افزود : امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از آن قرار گاه های جنگ اقتصادی است که می تواند با تدبیر از هجمه اقتصادی دشمن جلو گیری کند. 
رعیتی فرد افزود: قطعا جامعه کار و تولید و جامعه کارگری کشور تلاش های گسترده ای در همین شرایط دارند.
وی افزود: امروز رسالت ما سنگین است. زیرا مردم فهیم به رغم مشکلات، پای نظام و انقلاب ایستاده اند اما دشمن تلاش می کند که مردم را ناراضی و نا امید کند که قطعا مدیران ، تصمیم گیران و تصمیم سازان رسالت دارند که ایجاد امید کرده و تلاش کنند که چرخ صنعت و تولید کشور در شرایط جنگ اقتصادی بچرخد و بتوانند تولید را پیش ببرند. 
در ادامه نشست نیز علیرضا رحیمی،نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ، حسین علایی ،سید علی حسینی،دستیار اقتصادی وزیر کار ، احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند . 
همچنین در این نشست علیرضا ولی پور، آزاده و مدیر کل حقوقی وزارت کار ، مسعود آزادی فرزند شهیدو مشاوروزیر در امور ایثارگران ، غلامعباس مهری، مشاور معاون توسعه کارآفرنی و اشتغال آزاده و ایثارگر به نمایندگی از جامعه ایثارگران وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به طرح مسایل مربوط به ایثارگران در حوزه های مختلف به ویژه حوزه توانمند سازی، آموزش و منابع انسانی پرداختند . 
در ادامه این نشست نیز ارتباط مجازی ویدئو کنفرانسی با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های سراسر کشور برقرار شد و مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانهای اردبیل، خوزستان، تهران ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، زنجان و هرمزگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اقدامات انجام شده برای جامعه ایثارگری استان پرداختند .
همچنین در این نشست نمایندگان جامعه ایثارگری استانها دغدغه ها ، مطالبات و مسایل مربوط به جامعه ایثارگران، خانواده شهدا و فرزندان شاهد را با وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی مطرح کردند . 
غلامرضا پناه، معاون توسعه مدیریت و منابع نیز در پایان این نشست پیرامون سوالات و مسایل مطروحه از سوی نمایندگان ایثارگران در حوزه های توانمند سازی ، آموزش و منابع انسانی پاسخ های لازم را ارائه کرد .

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/146993/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله جمهوری اسلامی/ کاربردی‌ترین زمان دیپلماسی

سرمقاله اطلاعات/ ایران اوج بازدارندگی و قدرت بلامنازع

سرمقاله جام جم/ آبروی از دست رفته

سرمقاله ابتکار/ راه قدس از اردن می‌گذرد؟

هشدار صندوق بین‌المللی پول به آمریکا

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه اول اردیبهشت

روزی برای سعدی‌پژوهان در نگین فیروزه‌ای شیراز

حضور پرشور موسسه سفیر مهر همدان در رویداد صبا تهران

معارفه امامان جمعه جدید شهر جویم

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

سرمقاله اعتماد/ یکپارچگی وتوان سیاست سازی

سرمقاله ایران/ حفاظت از خاکریز حجاب بدون بازی در زمین دشمن

سرمقاله دنیای اقتصاد/ نگاهی دیگر به وزارت امور اقتصادی و دارایی

سرمقاله جمهوری اسلامی/ « » عنوان سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

آسان شدن اعطای وام مسکن پلی به سوی خانه دار شدن متقاضیان

قتل زن میانسال به دست دختر 11 ساله

جزئیات دقیق درباره حمله به کنسولگری ایران در پاریس

اهالی این استان‌ ها از امروز منتظر بارش باران باشند

سرمقاله خراسان/ بودجه عمرانی در نقش گوشت قربانی!

سرمقاله کیهان/ صد رحمت به توپ میرزا آقاسی!

سرمقاله وطن امروز/ معادله پیروزی

نمایی از سعدیه شیراز به مناسبت روز بزرگداشت سعدی

فرهنگ ایرانی و زبان فارسی به سعدی مدیون است

ضرورت بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان

از گلستان من ببر ورقی

تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات 2 کودک

تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با 8 مصدوم

حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود

توزیع 203 تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت

دارندگان کارت سوخت بخوانند

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد 38 بنای تاریخی را احداث کرده است

اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت

ضرورت تلاش بیشتر برای شناساندن شاعران و مفاخر

برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی

گنجینه‌های ارزشمند ادب فارسی به جوانان شناسانده شوند

بزرگداشت شیخ اجل ،سعدی شیرازی

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود

مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود

استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است

بارش های رگباری برای برخی مناطق فارس

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

خبر مهم هواشناسی استان فارس

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟