پیام فارس

آخرين مطالب

جاعل سابقه دار در شیراز دستگیر شد/کشف 66 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق اجتماعي

جاعل سابقه دار در شیراز دستگیر شد/کشف 66 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق
  بزرگنمايي:

پیام فارس - به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهار‌شنبه یکم بهمن‌ماه سال 99 را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کشف 28 میلیارد کود قاچاق در خرامه فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 280 هزار کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش 28 میلیارد ریال در شهرستان خرامه خبر داد.
سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی "خرامه" با اقدامات فنی و تخصصی از بارگیری کود شیمیایی قاچاق و انتقال آن توسط 5 دستگاه وانت نیسان در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند 5 دستگاه وانت نیسان که کود شیمیایی قاچاق را بارگیری کرده بودند را توقیف کنند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو‌ها و 2 باب انبار، 280 هزار کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق را کشف کنند.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 28 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص 6 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سواری پژو حامل تریاک به مقصد نرسید فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف یک سواری پژو 206 و کشف 21 کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: ماموران انتظامی ممسنی در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک سواری پژو 206 مظنون و آن را متوقف کردند.
او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 21 کیلو تریاک کشف شد، عنوان داشت: در این خصوص 2 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
جاعل سابقه دار در شیراز دستگیر شد فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری جاعل سابقه دار و کلاهبردار میلیاردی بدست ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ فرج شجاعی بیان داشت: در اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری فردی دارای سابقه جعل عنوان مقامات دولتی، جعل مدارک شناسایی و چندین فقره کلاهبرداری، موضوع در دستور کار مأموران یگان جلب شیراز قرار گرفت.
او گفت: پس از انجام تحقیقات گسترده و یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم شناسایی و مأموران موفق شدند وی را که با یک خودرو تاکسی عازم یکی از شهر‌های شمالی استان بود دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به کشف تعدادی مدارک شناسایی جعلی، اوراق دارای طبقه بندی مربوط به ارگان‌های دولتی، بی‌سیم دستی و شوکر از منزل این جاعل، اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ شجاعی به مردم توصیه کرد: افرادی که تحت عنوان مامور به درب منزل و یا محل کار شما مراجعه می‌کنند حتما از آن‌ها کارت شناسایی معتبر سازمان مربوطه را درخواست کنید و در صورت مشاهده موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهید.
کشف کالای میلیاردی قاچاق در اقلید فرمانده انتظامی اقلید از کشف میلیاردی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مراد صارمی بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه آسپاس اقلید حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت پراید مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
او اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال، لباسشویی، چایی ساز، همزن برقی، دوربین، اسنک ساز، تلوزیون و بخاری برقی، 349 عدد انواع قفل آویز کتابی، 224 عدد انواع آچار، 71 عدد توپی قفل، 194 عدد متر، 19 عدد سیم چین، 36 عدد انبر دست، 165 عدد پیچ گوشتی، 18 عدد انبر قفلی، 2 دستگاه دریل و سنگ فرز، 10 دستگاه ترازوی دیجیتال، 25 عدد لامپ سیار، 30 عدد چراغ قوه، 15 عدد ترازوی دستی، 190 بسته تیغ موکت‌بری، 150 بسته تیغ آهن بری، 4 عدد اره تاشو و 25 بسته سرمته شدند.
فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
کشف 2 تن چوب قاچاق در قیروکارزین فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد بیان کرد: ماموران انتظامی قیروکارزین حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 2 تن از انواع چوب جنگلی بدون مجوز حمل و قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 100 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.
سرهنگ صالحی فرد با بیان اینکه اینکه در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مخربین محیط زیست برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.
دستگیری 3 سارق حرفه‌ای با 20 فقره سرقت در جهرم فرمانده انتظامی جهرم از شناسایی و دستگیری 3 سارق حرفه‌ای و کشف 20 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوص، درون خودرو، کابل و تجهیزات مخابراتی در شهر ستان جهرم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری 11 جمهوری قرار گرفت.
او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به جا مانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند در این خصوص 3 نفر سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی، درون خودرو و کابل و تجهیزات مخابراتی اقرار کردند، عنوان داشت: در این خصوص 2 نفر مالخر نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان کرد: هر 6 نفر متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
دستگیری سارق وکشف 14 فقره سرقت در لارستان فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری سارق سیم‌های برق و کابل مخابراتی با 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ داود امجدی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان لارستان قرار گرفت.
او اظهار داشت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به 14 فقره سرقت سیم‌های برق و کابل مخابراتی اقرار کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.
کشف 40 تن آرد قاچاق در مرودشت فرمانده انتظامی مرودشت از کشف 40 هزار کیلوگرم آرد قاچاق و فاقد مجوز به ارزش 8 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ فرشید زینلی اظهار داشت: ماموران یگان امداد مرودشت هنگام گشت زنی و ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به 2 دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها، 40 هزار کیلوگرم آرد قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، 8 میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص 2 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
کشف 66 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بیضاء فرمانده انتظامی بیضاء از کشف 66 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و غیر مجاز به ارزش 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ دوم محمود نجفی بیان کرد: ماموران انتظامی "بیضاء" با اقدامات فنی و تخصصی از وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز قاچاق در شرکتی در یکی از روستا‌های این شهرستان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
او افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان، 66 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بیضاء با بیان اینکه در این خصوص 2 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، 10 میلیارد ریال برآورد شده است.
دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی در سروستان فرمانده انتظامی سروستان از دستگیری 4 سارق هنگام سرقت از دکل‌های مخابراتی تلفن همراه و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عبدالرسول مجتهدی اظهار داشت: در پی به وجود آمدن مشکلات ارتباطی تلفن همراه در سطح شهرستان سروستان ناشی از سرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
او افزود: ماموران انتظامی بخش "کوهنجان" حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، 4 سارق هنگام سرقت از دکل‌های مخابراتی را شناسایی و سریعا آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سروستان با بیان اینکه متهمان که اعضای یک باند بودند در بازجویی اولیه به 10 فقره سرقت از دکل‌های مخابراتی اعتراف کردند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
کشف قطعات موتورسیکلت قاچاق در سپیدان فرمانده انتظامی سپیدان از کشف قطعات یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد فداکار بیان کرد: ماموران انتظامی "سپیدان" حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک سواری پژو 405 مشکوک و آن را بررسی بیشتر متوقف کردند.
او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، قطعات یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را کشف کنند.
فرمانده انتظامی سپیدان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/ 

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/174606/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می شود؟

آمار قابل تامل از میزان مسافرت ایرانیان؛ تنها 30 درصد!

جایزه تتری و بیت‌کوین تا +30 میلیون تومان در ازای یک ثبت‌نام ساده

مرحله‌ی پایانی تدوین یک لایحه‌ی ضد کارگری؛ حذف کارگران از میدان مناقشه!

افزایش تعداد شرکت‌های دولتی از 300 به 2هزار!

پرداخت 16 میلیارد یورو ارز دولتی برای واردات هیچ در 8 سال!

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج؛ 80 کیلو طلا امروز فروخته شد

هشدار باران شدید در 21 استان کشور

تولید بیش از 14 ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

مهر و موم یک رستوران در شادگان

بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان

بارش‌های سیل‌آسا در 8 استان کشور همچنان ادامه دارد

حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس

هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این 21 استان تا پنجشنبه 6 اردیبهشت

جوان: یارانه انرژی را به جای خودروها به کدملی بدهید

معاون رئیسی: تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست

جمهوری اسلامی: اهانت‌کننده به پیشوایان دین را به جای محاکمه بر صدر می‌نشانند

اگر قصد باروری دارید این خوراکی ها را حتما بخورید

بارش باران بهاری تا دو روز آینده در فارس

بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون

8 کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

8 کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس

نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر

هشدار شدید باران در 21 استان

حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی

از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ 3 نفر در حادثه رانندگی در فارس

هشدار باران شدید در 21 استان

کشف بیش از 60 سکه‌های تاریخی در فسا

حمایت علمای اهل سنت خاش از عملیات تنبیهی وعده صادق

70 هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد

نجات کودک‌ بازیگوش از سازه آسانسور در شیراز

روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون

روزنامه دولت: 11 میلیون ایرانی در دولت قبل زیر خط فقر رفتند

هم میهن خطاب به رئیسی: مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرید

روزنامه اصولگرا: فرافکنی های منصوری ادامه دارد

2 عادت ناسالم که بدن را فرسوده و چاق می‌کند

نماینده مجلس: آقای رئیس جمهور، ملاک تورم، جیب مردم است نه آمارسازی‌ها

کم‌کاری وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد برای تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان

سکه و طلا ارزان‌تر شد

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم

خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی

درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون

فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در 24 ساعت گذشته

جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری 1403 در استان فارس اعلام شد

بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان

نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی ایران و روسیه

پولیتیکو: 3 دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند