پیام فارس

برزگر: بازیکنان نباید اسیر اسم رونالدو شوند/ پرسپولیس می تواند یقه النصر را بگیرد ورزشي

برزگر: بازیکنان نباید اسیر اسم رونالدو شوند/ پرسپولیس می تواند یقه النصر را بگیرد
  بزرگنمايي:

پیام فارس - محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: با توجه به اینکه عربستانی‌ها اجازه پرواز را به هواپیمای پرسپولیس ندادند و همکاری نکردند و مسائل دیگر همانند اعتصاب بازیکنان، مصاحبه گل محمدی و نتایج ضعیف اخیر باعث شده که شرایط تیم از لحاظ روحی و روانی خوب نباشد.
النصری‌ها تا دندان مسلح هستند او افزود: اما ما با توجه به اینکه تیم پرسپولیس و گل محمدی را دوست داریم و این مربی از بدنه باشگاه پرسپولیس هست و از مربیان باتجربه و خوب کشورمان است، می‌دانیم که گل محمدی تمهیداتی برای بازی با النصر اندیشیده است و دعا می‌کنیم که بتوانیم در آنجا نتیجه بگیریم. می‌دانیم که آنجا خیلی سخت است و النصری‌ها تا بیخ دندان مسلح و از لحاظ مالی، امکاناتی، بازیکن و شرایط روحی و روانی بهتر هستند، اما تیم ما در این برهه زمانی این شرایط را ندارد. البته ان شا الله اتفاقات غیر فوتبالی رخ ندهد و پرسپولیس در این بازی بتواند نتیجه خوبی کسب کند.
برزگر درباره اینکه تیم النصر با ستارگانی مانند رونالدو، تالیسکا و مانه را چطور می‌بیند، گفت: تیم النصر 2 فوروارد دارد که این‌ها جزو مهاجمان طراز اول دنیا هستند که می‌توانند خیلی تاثیرگذار باشند و شرایط حادی هست. ما دیدیم که رونالدو بازیکن باکیفیتی هست و در مورد او نمی‌توانیم صحبت کنیم. امیدوارم مسائلی اتفاق بیفتد تا تیم پرسپولیس بتواند نتیجه بگیرد.
کارشکنی عربستانی ها بر روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار است پیشکسوت پرسپولیس درباره کارشکنی عربستانی‌ها در اجازه ندادن پرواز هواپیمای پرسپولیس به کشورشان گفت: به نظرم این موضوع بر روی روحیه بازیکنان تاثیر گذار است و این مسائل روحی و روانی هست و تیم و بازیکن خسته می‌شوند. این شرایط خوبی نمی‌تواند باشد و یک شرایط حاد و ویژه‌ای هست، اما دیگر همه چیز دست به دست هم داده است. اما ما به طور کلی از لحاظ ریشه، ساختار باید تیم خود را درست کرده و منابع مالی مان را تامین کنیم تا بتوانیم در بازی‌ها نتیجه بگیریم. ما در آسیا کار آسانی نداریم و خیلی راحت می‌آییم برخورد می‌کنیم، وقتی تیم در جام باشگاه‌های آسیا هست.
با اما و اگر نمی شود در آسیا نتیجه گرفت او افزود: یک تیم خیلی زحمت می‌کشد تا قهرمان شود و بتواند شرایط را برای خودش خوب درست کند، اما ما به راحتی می‌آییم و از دست می‌دهیم. به نظرم مسئولان ورزش و اسپانسر‌ها بیایند و فکری درست و درمان برای پرسپولیس و استقلال کند تا تیم بتواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد. ما اگر می‌خواهیم با، اما و اگر بخواهیم در آسیا شرکت کنیم واقعا نمی‌شود نتیجه گرفت.
اظهارات بیرانوند هم فان و هم جدی می تواند باشد برزگر درباره اظهارات بیرانوند مبنی بر اینکه رونالدو تا به من گل نزند ول کن نیست، گفت: این اظهارات هم فان و هم جدی می‌تواند باشد. به هر حال چند سال است که تقابل بین بیرانوند و رونالدو وجود داشته است و تاکنون نتوانسته به بیرانوند گل بزند و حالا در عربستان کار سخت است. این امکان وجود دارد رونالدو که تاکنون گل نزده، اما به یک باره بد گل بزند.
مطمئن باشید تیم النصر حریف خود را دستکم می گیرد پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه نتیجه بازی را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: بازی سختی است و نتیجه غیر قابل پیش بینی است. شاید همه روی کاغذ و احتمالات بگویند النصر برنده این بازی است، اما فوتبال غیر قابل پیش بینی هست و شاید ما بر اثر اتفاقات فوتبالی بتوانیم بازی خوبی در عربستان انجام بدهیم و آن روز، روز ما باشد. البته اگر ما درباره پرسپولیس خوب صحبت نمی‌کنیم به این صورت نیست و نتایج و اتفاقات اخیر باعث شده که شاید بازیکنان از لحاظ روحی و روانی پایین آمدند وگرنه این بازیکنان از لحاظ کیفیت فنی بالا هستند و ان شا الله روحیه شان هم بالا باشد و دور از دسترس نیست. تیم النصر هم نمی‌تواند رقیب جدی برای پرسپولیس باشد اگر بازیکنان خودشان باشند و خیلی محکم و پرقدرت بازی کنند. مطمئن باشید تیم عربستانی ما را دستکم می‌گیرد، اما بازیکنان ما نباید اسیر اسم رونالدو وهزینه‌های گزاف النصر شوند. من یقین دارم اگر بازیکنان روزشان باشد یقه النصر را می‌گیرند.
باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/766769/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شمایل دکترین هسته‌ای اصولگرایان

جبهه پایداری به دنبال تصاحب کامل هیات رئیسه مجلس است

اولتیماتوم به بانک مرکزی

دفاع «جوان» از تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه

روحانی مخالف کاندیداتوری خاتمی بود

ضرب‌الاجل به پاستور

وجدان بیدار در جامعه بیمار

خشونت‌‌ در چهاردیواری‌های بدون شاهد

تسخیر دانشگاه

نقش قالیباف در قانون اقدام راهبردی

3 سال انتظار برای ارشاد مدیران

فارن افرز: خبری از ظهور اتحاد ضد ایرانی در خاورمیانه نیست

شایع ترین دلایل کم خونی

همه چیز در مورد کم خونی

اسیر باورهای غلط ناباروری نشویم!

آیا حرارت دیدن عسل مضر است؟

افزایش قد با حجامت

چه کسانی بیشتر در معرض کم خونی هستند؟

بهترین زمان خوردن شیرینی از زبان یک متخصص تغذیه

تأثیر آهسته غذا خوردن در سلامت بدن

سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود

تفاوت عمل اسلیو و بای‌پس معده رو باهم ببینیم

مهم ترین عوامل ناباروری در بانوان

مهم ترین عوارض کم خونی

علائم کم خونی را بشناسید

ادامه روند کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز

بدترین روز بورس آمریکا در یک سال گذشته

آخرین وضعیت ارائه ارز از زبان معاون ارزی مرکز مبادله

افزایش 30 تا 50 درصدی قیمت جهانی حبوبات/ واسطه‌ها بازار را بهم می‌ریزند

واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی موفق خواهد بود؟

پیش‌بینی مردم درباره عوامل موثر بر افزایش قیمت‌ها در سال جاری

پیش‌بینی قیمت دلار 9 اردیبهشت 1403

تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در 10 سال آینده

پیوستن شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان

چراغ قوه جیبی چندکاره Kit

رشد 15 درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود

توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش

روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست

‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود

اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست

استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز

سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی

کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول

فارس بارانی می‌شود

مرگ 2 کارگر شهرداری شیراز

بیش از 2000 پروژه در شهرداری شیراز فعال است