پیام فارس

برکناری مسئول امور بین‌الملل فدراسیون دوومیدانی پس از سهل‌انگاری در اعزام فصیحی/ برای تفتیان دعوت‌نامه نیامده بود ورزشي

برکناری مسئول امور بین‌الملل فدراسیون دوومیدانی پس از سهل‌انگاری در اعزام فصیحی/ برای تفتیان دعوت‌نامه نیامده بود
  بزرگنمايي:

پیام فارس - سرپرست فدراسیون دوومیدانی از برکناری مسئول امور بین‌الملل این فدراسیون به دلیل سهل‌انگاری در ماجرای اعزام فصیحی به رقابت‌های داخل سالن قهرمانی جهان خبر داد. - اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان در حالی به میزبانی اسکاتلند در حال برگزاری است که ایران نماینده‌ای در این رویداد بزرگ ندارد. این در حالی است که جهت شرکت در مسابقه دوی 60 متر برای فرزانه فصیحی دعوت‌نامه آمده بود، اما او موفق به شرکت در این رقابت‌ها نشد. همین موضوع سبب شد فصیحی در صفحه شخصی‌اش نسبت به این موضوع انتقاد و گلایه کند. مقام چهارمی ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: استارت کار از دو ماه قبل خورد که ما چهار نفر به نام‌های مهدی صابری، حمیده اسماعیل‌نژاد، فرزانه فصیحی و حسن تفتیان را برای دریافت ویزا معرفی کرده بودیم، اما اعلام شد که بدون دعوت‌نامه حضور در مسابقات نمی‌توانیم اقدام کنیم. روز 22 بهمن از ما خواستند یک نفر را معرفی کنیم که این حق فصیحی بود و ما نیز او را معرفی کردیم. دو روز بعد یعنی 26 بهمن دعوت‌نامه آمد و مسئول امور بین‌الملل فدراسیون کارهای مربوطه را انجام داد. روز 29 بهمن که مسابقه فصیحی هم در ایران تمام شده بود، او در لیست نهایی مسابقات جهانی اسکاتلند حضور داشت. مسئول امور بین‌الملل هم اقدام برای ثبت‌نام را انجام داد، اما برای ویزا خبر دادند که حداقل یک ماه طول می‌کشد. وی ادامه داد: امور بین‌الملل فدراسیون باید در همان روز 13 فوریه یعنی 24 بهمن به وزارت امور خارجه نامه می‌زد و پیگیری می‌کرد و به ما اطلاع می‌داد که احتمالش خیلی ضعیف است این اتفاق بیفتد. این تعلل از سوی امور بین‌الملل بوده و به نوعی یک کوتاهی صورت گرفته؛ چون اگر زودتر اعلام کرده بود ویزا در ایران صادر نمی‌شود، اقدام دیگری می‌کردیم و فصیحی را به صربستان می‌فرستادیم تا از طریق آنجا ویزا بگیرد و به اسکاتلند برود. سهل‌انگاری اتفاق افتاده که این اتفاق هزینه دارد و منجر به برکناری مسئول امور بین‌الملل شده است. مبینی عنوان کرد: اینکه فصیحی گفته هیچ اقدامی نشده، بی‌انصافی است. در واقع فدراسیون اقدامات برای ویزا را انجام داد، اما تعلل و سهل‌انگاری صورت گرفت. اگر به من می‌گفتند که از ایران نمی‌شود، خودم تدبیر می‌کردم فصیحی به صربستان برود و از آنجا ویزا بگیرد. سرپرست فدراسیون درباره گلایه حسن تفتیان دیگر ملی‌پوش ایران که او هم مدعی اعزام نشدن به مسابقات جهانی شده، به تسنیم گفت: نام تفتیان در لیست نهایی که 30 بهمن دادند، قرار نداشت و دعوت‌نامه برای او نیامده بود. انتهای پیام/

سرپرست فدراسیون دوومیدانی از برکناری مسئول امور بین‌الملل این فدراسیون به دلیل سهل‌انگاری در ماجرای اعزام فصیحی به رقابت‌های داخل سالن قهرمانی جهان خبر داد. - اخبار ورزشی -
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان در حالی به میزبانی اسکاتلند در حال برگزاری است که ایران نماینده‌ای در این رویداد بزرگ ندارد.
این در حالی است که جهت شرکت در مسابقه دوی 60 متر برای فرزانه فصیحی دعوت‌نامه آمده بود، اما او موفق به شرکت در این رقابت‌ها نشد. همین موضوع سبب شد فصیحی در صفحه شخصی‌اش نسبت به این موضوع انتقاد و گلایه کند.
مقام چهارمی ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: استارت کار از دو ماه قبل خورد که ما چهار نفر به نام‌های مهدی صابری، حمیده اسماعیل‌نژاد، فرزانه فصیحی و حسن تفتیان را برای دریافت ویزا معرفی کرده بودیم، اما اعلام شد که بدون دعوت‌نامه حضور در مسابقات نمی‌توانیم اقدام کنیم. روز 22 بهمن از ما خواستند یک نفر را معرفی کنیم که این حق فصیحی بود و ما نیز او را معرفی کردیم. دو روز بعد یعنی 26 بهمن دعوت‌نامه آمد و مسئول امور بین‌الملل فدراسیون کارهای مربوطه را انجام داد. روز 29 بهمن که مسابقه فصیحی هم در ایران تمام شده بود، او در لیست نهایی مسابقات جهانی اسکاتلند حضور داشت. مسئول امور بین‌الملل هم اقدام برای ثبت‌نام را انجام داد، اما برای ویزا خبر دادند که حداقل یک ماه طول می‌کشد.
وی ادامه داد: امور بین‌الملل فدراسیون باید در همان روز 13 فوریه یعنی 24 بهمن به وزارت امور خارجه نامه می‌زد و پیگیری می‌کرد و به ما اطلاع می‌داد که احتمالش خیلی ضعیف است این اتفاق بیفتد. این تعلل از سوی امور بین‌الملل بوده و به نوعی یک کوتاهی صورت گرفته؛ چون اگر زودتر اعلام کرده بود ویزا در ایران صادر نمی‌شود، اقدام دیگری می‌کردیم و فصیحی را به صربستان می‌فرستادیم تا از طریق آنجا ویزا بگیرد و به اسکاتلند برود. سهل‌انگاری اتفاق افتاده که این اتفاق هزینه دارد و منجر به برکناری مسئول امور بین‌الملل شده است.
مبینی عنوان کرد: اینکه فصیحی گفته هیچ اقدامی نشده، بی‌انصافی است. در واقع فدراسیون اقدامات برای ویزا را انجام داد، اما تعلل و سهل‌انگاری صورت گرفت. اگر به من می‌گفتند که از ایران نمی‌شود، خودم تدبیر می‌کردم فصیحی به صربستان برود و از آنجا ویزا بگیرد.
سرپرست فدراسیون درباره گلایه حسن تفتیان دیگر ملی‌پوش ایران که او هم مدعی اعزام نشدن به مسابقات جهانی شده، به تسنیم گفت: نام تفتیان در لیست نهایی که 30 بهمن دادند، قرار نداشت و دعوت‌نامه برای او نیامده بود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/799574/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شمایل دکترین هسته‌ای اصولگرایان

جبهه پایداری به دنبال تصاحب کامل هیات رئیسه مجلس است

اولتیماتوم به بانک مرکزی

دفاع «جوان» از تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه

روحانی مخالف کاندیداتوری خاتمی بود

ضرب‌الاجل به پاستور

وجدان بیدار در جامعه بیمار

خشونت‌‌ در چهاردیواری‌های بدون شاهد

تسخیر دانشگاه

نقش قالیباف در قانون اقدام راهبردی

3 سال انتظار برای ارشاد مدیران

فارن افرز: خبری از ظهور اتحاد ضد ایرانی در خاورمیانه نیست

شایع ترین دلایل کم خونی

همه چیز در مورد کم خونی

اسیر باورهای غلط ناباروری نشویم!

آیا حرارت دیدن عسل مضر است؟

افزایش قد با حجامت

چه کسانی بیشتر در معرض کم خونی هستند؟

بهترین زمان خوردن شیرینی از زبان یک متخصص تغذیه

تأثیر آهسته غذا خوردن در سلامت بدن

سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود

تفاوت عمل اسلیو و بای‌پس معده رو باهم ببینیم

مهم ترین عوامل ناباروری در بانوان

مهم ترین عوارض کم خونی

علائم کم خونی را بشناسید

ادامه روند کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز

بدترین روز بورس آمریکا در یک سال گذشته

آخرین وضعیت ارائه ارز از زبان معاون ارزی مرکز مبادله

افزایش 30 تا 50 درصدی قیمت جهانی حبوبات/ واسطه‌ها بازار را بهم می‌ریزند

واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی موفق خواهد بود؟

پیش‌بینی مردم درباره عوامل موثر بر افزایش قیمت‌ها در سال جاری

پیش‌بینی قیمت دلار 9 اردیبهشت 1403

تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در 10 سال آینده

پیوستن شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان

چراغ قوه جیبی چندکاره Kit

رشد 15 درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود

توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش

روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست

‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود

اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست

استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز

سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی

کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول

فارس بارانی می‌شود

مرگ 2 کارگر شهرداری شیراز

بیش از 2000 پروژه در شهرداری شیراز فعال است