پیام فارس

آخرين مطالب

نمازگزاران شیراز با انجام راهپیمایی اقدام آمریکا را نکوهش کردند سياسي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - شیراز- مردم شیراز همگام با مردم دیگر مناطق استان فارس و سایر نقاط کشور پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام رئیس جمهوری آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی راهپیمایی کردند.
به گزارش ایرنا، مردم شیراز همراه با مسئولان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه و با در دست داشتن نوشته ای با مضمون 'ما همه سپاهی هستیم' اقدام غیر قانونی و سخیف رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند.
در پایان این راهپیمایی بیانیه ای در پنج بند قرائت شد که از سوی راهپیمایان با تکبیر تایید شد.
در بخش هایی از این بیانیه بیان شد: درود خدا و سلام خالصانه ملت ایران به سبزپوشان همیشه در صحنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این یاوران دیروز امام راحل و امروز مقام عظمای ولایت، انقلاب اسلامی و مردم ایران که با بصیرت عمار گونه و تلاش مجاهدانه خود، معادلات دشمن مکار و حیله گر را برهم زده و ترامپ شیطان صفت و ابله و تفاله های استکبار را عصبانی کرده اند.
اقتدار و تأثیر گذاری سپاه در صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و امنیت کشور و نقش آفرینی سربازان امام المسلمین در عرصه های بین الملل و تحولات منطقه ای، دشمنان قسم خورده اسلام و این مرز و بوم را به استیصال و درماندگی کشانده و سردمداران تروریست پرور طاغوت اعظم، آمریکای خبیث این شیطان بزرگ و مصداق بارز استکبار با لابی گری صهیونیستها در اقدامی سخیف و رذیلانه، سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی خارجی قرار داد، اقدام نابخردانه ای که واکنش کوبنده قاطبه مردم شریف، تمامی گروه ها و مقامات ایران اسلامی و اغلب کشورهای جهان را در پی داشت.
در ادامه این بیانیه آمده است : سپاه عزت آفرین پاسداران مولود انقلاب اسلامی، برخاسته از متن مردم و مؤلفه قدرت نظام با کارنامه درخشان 40 ساله است که با استعانت از خداوند قادر متعال و جانفشانی در تمامی عرصه های مقابله مقتدرانه با توطئه معاندین و شکست مفتضحانه تروریست های تحت حمایت آمریکای خبیث، هشت سال دفاع مقدس، برخورد با ضدانقلاب مزدور استکبار، دفاع جانانه از حریم حرم، سازندگی و خدمتگزاری بی منت و فداکارانه در خدمت اسلام و مسلمین بوده و اوراق زرینی را بر کتاب قطور افتخارات این نهاد مردمی افزوده است. لذا تمامی ملت 80 میلیونی ایران خود را سپاهی قلمداد و هر نوع اقدام علیه سپاه را اقدام علیه مردم و منافع ملی دانسته و شدیدا محکوم می نماید.
این بیانیه افزود: سردمداران کفر پیشه شیطان بزرگ آمریکا با کارنامه سیاه و جنایت های ضدبشری از جمله قتل و عام مردم مظلوم یمن، نیجریه، بحرین، فلسطین، افغانستان، سوریه و عراق را مصداق تروریست پروری دانسته و اتخاذ تدابیر انقلابی قوای مقننه، مجریه و قضائیه و دیگر مسئولان نظام برای مقابله همه جانبه با این دشمن بشریت و رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی و آل سعود خائن را خواهانیم.
در بیانیه راهپیمایی شیراز آمده است : دلیل وحشت رژیم کودک کش صهیونیستی و عصبانیت ترامپ ابله از سپاه پاسداران همانا اقتدار، شکست ناپذیری و تاثیر گذاری این سربازان دلاور و جان بر کف اسلام در منطقه می باشد. بنابراین افزایش بیش از پیش قدرت بازدارندگی نظام با استفاده از همه ظرفیت ها و تقویت توانمندی و پشتیبانی پیشرفت های تسلیحاتی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی را مطالبه جدی ملت از مسئولین دانسته و تحقق آن را خواهانیم.
این بیانیه یاد آور شد : تداوم حمایت همه جانبه از کشورها و ملت های تحت ستم قدرتهای شیطانی استکباری صهیونیستی را وظیفه انقلابی و انسانی خود قلمداد و با هشدار قاطع نسبت به ماجراجویی های اخیر آمریکا و فرزند نامشروع نظام سلطه، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، تمامیت ارضی فلسطین از جمله قدس شریف و جولان متعلق به سوریه را پاره تن امت اسلامی و جدایی ناپذیر دانسته و هر نوع اقدام دشمنان اسلام و مسلمین در این رابطه را غیرقانونی، مغایر موازین بین المللی و محکوم به شکست قطعی می دانیم.
در پایان این بیانیه آمده است: بیانیه مهم گام دوم انقلاب را سند بی نظیر در اختیار متفکران و اندیشمندان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف یک ساله دوم انقلاب اسلامی می باشد که اقدام جهادی آحاد مردم و مسئولان نظام برای تبیین واقع بینانه و عملیاتی نمودن آن و جامه عمل پوشاندن به رونق واقعی تولید به عنوان شعار سال جاری را مصرانه خواهانیم.
گزارش های رسیده از خبرنگاران ایرنا در سایر شهرستان های فارس نیز حاکیست نمازگزاران جمعه در صفوف بهم فشرده و متحد با انجام راهپیمایی اقدام اخیر امریکا را محکوم و حمایت خود را از نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
/6122/6113

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/85004/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است

محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!

چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

واژگونی پژو در فارس 3 کشته در پی داشت

3 کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس

باران و سیل در شهر خور

روزنامه‌نگار اسرائیلی: باید چند رودخانه از خون اهالی غزه جاری کنیم

بوسه‌ای که سانسور نشد

مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم

توافقی که از دست رفت؛ پشت‌ پرده مذاکرات روسیه و اوکراین

غذاهایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد

رزمایش واکسیناسیون 250 هزار راس دام در استان فارس برگزار شد

برای از ما بهتران؟

تحریم ایران و شرایط شکننده بازار نفت

جت شخصی چند؟

دمنوش‌های شفابخشی که بی‌حالی و رخوت بهار را از بدن دور می‌کند

چالش اعتماد مصرف‌کنندگان به محصولات داخلی

آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

هشدار بارش شدید باران در 21 استان

جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

پیدایش ابرقدرت اسلامی

نقشه تندروها برای «عبور از قالیباف»

جنگ غزه دانشگاه‌های آمریکا را به هم ریخت

یکی از ساکنان روستاهای چابهار: دولت یک ریال از غرامت سیل را به ما نداده است

روزنامه‌نگار اسرائیلی: همه اهالی غزه مستحق شکنجه و مرگی دردناک هستند

7 ستونی که از اسرائیل فروریخت

سرماخوردگی و آنفولانزا را با روغن پونه کوهی درمان کنید

5 باور غلط درباره ضدآفتاب که فکرش را نمی‌کردید!

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

کدام بانک‌ها به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند؟

توضیح بهادری جهرمی در مورد طرح ساماندهی اجاره‌بها

بورس صعودی می‌ماند؟

آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است

اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز

پیش بینی بارش‌های سیل آسا در 21 استان/ هشدار زرد صادر شد