پیام فارس

آخرين مطالب

رئیس کل دادگستری استان فارس:

بصیرت مردم موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است سياسي

  بزرگنمايي:

فارس آنلاین - رئیس کل دادگستری استان فارس تاکید کرد که همواره به واسطه‌ی بصیرت مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه‌ی آزمون‌ها سربلند خارج شده است.
به گزارش ایسنا منطقه‌ی فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، علی القاصی در گردهمایی حقوقدانان استان فارس ضمن تسلیت جان‌باختن جمعی از خادمان نظام و انقلاب در حادثه دلخراش نفت‌کش ایرانی، گفت: تهدیدات گسترده‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی از دیرباز وجود داشته و امروز نیز تداوم دارد.
القاصی افزود: وقتی از ابتدا به تاریخ تشکیل نهضت نظام مقدس جمهوری اسلامی نظاره می‌کنیم، شاهد این هستیم که در برهه‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون آسیب‌ها و تهدیدات متعددی در مسیر رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایجاد ‌و همواره با بصیرت مردم این نظام مقدس سربلند از آزمون‌ها خارج شده است .
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس بابیان اینکه وقتی تاریخ انقلاب را ورق می‌زنیم، شاهد مشکلاتی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در دوران مختلف هستیم تصریح کرد: این نظام برخاسته از مردم و احکام شریعت اسلام است و رشد و تعالی آن نیز در مسیر اهداف اسلام خواهد بود .
القاصی ادامه داد: آنچه این نظام را تا به امروز حفظ و صیانت کرده و توانسته از همه‌ی این چالش‌ها عبور دهد، بی‌شک لطف حضرت ولی‌عصر (عج) و بصیرت و آگاهی مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و درگذشته امام راحل بوده است .
رئیس شورای عالی سازمان بسیج حقوق‌دانان فارس با اشاره به اتفاقات اخیر و هدفمند دشمنان خاطرنشان کرد: در اتفاقات اخیر می‌بینیم که در هر برهه‌ای جنس تهدیدات و نوع و شیوه اقدام و آسیب‌های ناشی از آن با دوران دیگر متفاوت باشد .
رئیس‌کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: شاهد هستیم که در سال 88 اقداماتی که استکبار جهانی و عوامل ضدانقلاب در داخل و خارج برای براندازی نظام طراحی کرده بودند که خسارت‌های سنگینی را هم به‌نظام وارد کرد، و به‌وسیله‌ی افراد خودباخته در داخل اقداماتی را هم عملی کردندکه در نهایت با حضوری سراسر مردم که نشان از بصیرت و آگاهی آنان بود، خاتمه و تمام توطئه ها خنثی و نقش بر آب شد .
القاصی گفت: باید تلاش کنیم با معرفی وشناساندن انحرافات و کج روی‌هایی بصیرت و آگاهی مردم را مردم افزایش دهیم که این امر مهم بار دیگر در حساس ترین زمان ممکن راه را بر منحرفان داخلی و جیره‌خواران استکبار در خارج از کشور بست .
وی بابیان اینکه دشمن هیچ‌وقت دست‌بردار نبوده و در برهه‌های گوناگون با سناریوهای مختلف به دنبال آسیب زدن به این نظام الهی هستند، گفت: امروزه با طرح مسائل حقوق بشری نسبت به بزرگان و ارکان نظام به دنبال ایجاد شبهه در میان مردم هستند .
رئیس شورای قضایی استان نوک پیکان هجمه ها را به سمت کسانی که در خط مقدم مقابله با سیاه گویی‌ها و اقدامات خباثت آلود استکبار جهانی قرار دارند؛ ارزیابی کرد و افزود: دشمن در جریانات اخیر از یک اعتراضات صنفی و مطالبه گری که بر اساس قوانین و احکام اسلام حق مردم بوده و هست نهایت سوء استفاده را برد و با سوارشدن بر این موج، از احساسات جوانان پاک ما در راستای مقاصد خود سوءاستفاده کرد .
القاصی افزود: این سوءاستفاده‌ها به حدی بود که با ورود ضدانقلاب داخل و اجرای برنامه‌های آن‌ها می‌خواستند امنیت کشور را به خطر بیندازند و مردم را نسبت به‌نظام بدبین کنند .
وی با ابراز تأسف از فعالیت دشمنان و معاندان در فضای مجازی و ایجاد فراخوان های متعدد در راستای ایجاد موج اعتراضات و سوء استفاده برخی عناصر از جوانان و به صحنه کشاندن آنان در ضربه زدن به اموال عمومی وخدشه دار کردن امنیت مردم گفت: اغتشاشات اخیر نشان‌دهنده‌ی این موضوع بود که این دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه دار و مستمر است و تنها حضور آگاهانه مردم به صحنه می تواند تحرکات شوم دشمنان را خاتمه دهد .
القاصی ادامه داد: در سراسر کشور شاهد بودیم که به بعضی افراد تعرضات، صدمات و خسارت هایی وارد شد ولی با هوشیاری برخی مسئولین نظام و حضور به‌موقع مردم، این غائله ها را تمام کرد و در نهایت شاهد حضور میلیونی مردم در سراسر کشور که توانست این توطئه را در نطفه خفه کند .
وی با تأکید بر اینکه در هر برهه و عرصه ای نیاز به آگاهی و بصیرت داریم، گفت: نیاز است اوضاع داخل و خارج را رصد کنیم و ببینیم که دشمن با بیسج همه ظرفیت ها‌ و امکاناتش به دنبال ضربه زدن به این نظام است .
رئیس شورای عالی بسیج حقوق‌دانان فارس افزود: اگر می‌خواهیم در پاسداری و حفظ این نظام که برگرفته از تعالیم اسلام است و خون پاک بهترین جوانان به‌پای آن ریخته شده، نقش داشته باشیم بی شک باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم .
القاصی گفت: در هر برهه‌ی زمانی رهبر معظم انقلاب راه را نشان می‌دهند، بنابراین باید تمام توان خود را به کار ببندیم که دچار گمراهی نشویم و کشور و نظام از آسیب مصون بماند .
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/13393/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد

رئیس جمهور: بخشی از تنش آبی در استان سمنان حل شده است

یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد

چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟

جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد

مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل

قتل هولناک در مزون لباس | دختر 11 ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام

روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه

برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا

جزئیات قتل فروشنده لباس توسط یک مادر و دختر در شیراز

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

صدور 3.5 میلیون گواهینامه مهارت در 2 سال گذشته

صادرات تخم مرغ به بیش از 18 هزارتن رسید

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود

دختر 11 ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت

برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز

جزئیات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد

خرید تضمینی 21 هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس

منطقه زیبای پامنار خوزستان

بارش‌های رگباری استان فارس را در بر می‌گیرد

تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان

مادر و دختری که فروشنده لباس را در شیراز کشتند، دستگیر شدند

تابلوی طلا و سکه یکدست سبز پوش شد؛ دلار در سودای رسیدن به کانال بالاتر

بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است

استقلال و پرسپولیس، خلاص!

توسعه کشت گیاهان دارویی در جهرم

تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان

راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح، فردا در فارس

رفع تصرف 2700 مترمربع از اراضی ملی در اقلید

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

رئیس «شورای روابط خارجی آمریکا»: اسرائیل گزینه‌های خوبی در برابر ایران ندارد

کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار

شکوفه‌های چشم نواز درختان لارستان به وقت بهار + تصاویر

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل

اعزام 11 تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

احتمال وقوع سیل در این سه استان

متفکر آمریکایی: چگونه بایدن به آتش جنگ در خاورمیانه دمید؟

فرصت مذاکره؟

توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس

بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس

مرگ تلخ یک زن میانسال بر اثر سیل در کازرون

نیویورک تایمز: حمله ایران پیروزی بزرگ منطقه‌ای بود

دام تل‌آویو برای واشنگتن

زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه

از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است