پیام فارس

آخرين مطالب

راز آتش سوزی منزل در اوز بر ملا شد/کشف بیش از 300 کیلو مواد مخدر در شهرستان‌های فارس اجتماعي

راز آتش سوزی منزل در اوز بر ملا شد/کشف بیش از 300 کیلو مواد مخدر در شهرستان‌های فارس
  بزرگنمايي:

پیام فارس -

پیام فارس


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث یکشنبه 10 مردادماه سال 1400 را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کشف بیش از 138 کیلو تریاک فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان داراب، 138 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس کشف شد.
سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان داراب هنگام گشت زنی در محور بندرعباس-شیراز به یک سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.
او با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را در محور‌های خاکی منتهی به شهرستان داراب توقیف کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، 138 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.
سردار حبیبی اضافه کرد: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در امسال است.
راز آتش سوزی منزل در اوز بر ملا شد فرمانده انتظامی شهرستان اوز گفت: سارق طلاجات 5 میلیاردی در بازجویی اولیه به آتش سوزی منزل اقرار کرد.
سرهنگ محمدهادی محمدیان فرمانده انتظامی شهرستان اوز بیان کرد: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی منزل در مردادماه پارسال در روستای فیشور از توابع شهرستان اوز و همچنین سرقت طلاجات، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که منزل مسکونی خالی از سکنه بوده و فردی ناشناس پس از ورود به آن و سرقت حدود 5 میلیارد ریال طلا خانه را به دلیل پاک کردن صحنه جرم به آتش کشیده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اوز تصریح کرد: کارآگاهان با تحقیقات میدانی و تخصصی موفق شدند پس از یک سال سارق حرفه‌ای و سابقه دار که هیچ سرنخی از خود در صحنه جرم به جا نگذاشته بود شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
سرهنگ محمدیان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم که اطراف کوه‌های این شهرستان بود حدود 200 گرم طلای مسروقه به ارزش 2 میلیارد ریال (برابر نظر کارشناسان) کشف شد، گفت: متهم در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت 5 میلیارد ریال طلا و آتش زدن منزل مسکونی اقرار کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: شهرستان اوز مکان ناامنی برای سارقان و مخلان است و کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.
پژو حامل مواد مخدر در فسا متوقف شد فرمانده انتظامی فسا از کشف 86 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو پژو 405 در شهرستان فسا خبر داد.
سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فسا حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو 405 مشکوک و با علائم هشدار دهنده دستور توقف خودرو را صادر کردند.
او افزود: راننده بدون توجه به ایست پلیس با سرعت زیاد از محل متواری و پس از طی مسافتی ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 86 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
کشف بیش از 22 کیلو تریاک در پاسارگاد فرمانده انتظامی پاسارگاد از دستگیری یک قاچاقچی و کشف 22 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان پاسارگاد خبر داد.
سرهنگ مصطفی توکلی فرمانده انتظامی پاسارگاد اظهار کرد: به منظور طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاسارگاد با اقدامات فنی و تخصصی از عبور یک محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.
او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور پاسارگاد-اصفهان اعزام و موفق شدند در این زمینه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آن را متوقف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 22 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
کشف کالای قاچاق یک میلیاردی در سپیدان فرمانده انتظامی سپیدان از کشف 25 طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان سپیدان خبر داد.
سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان اظهار کرد: مأموران انتظامی سپیدان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک سواری پژو 405 مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 25 طاقه پارچه خارجی قاچاق و بدون مدارک گمرکی کشف و راننده نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است.
کشف بیش از 85 کیلو تریاک در نی‌ریز فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف 85 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان نی‌ریز خبر داد.
سرهنگ سیدمحمد یوسفی نی‌ریز بیان کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، ماموران انتظامی نی‌ریز به همراه کارکنان یگان تکاوری با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل نامحسوس جاده‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، 85 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف کامیون جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آباده فرمانده انتظامی آباده از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری و دستگیری 25 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر طی دو هفته گذشته خبر داد.
سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: به منظور جلب رضایت عمومی مردم و ناامن کردن محیط برای مخلان نظم و امنیت، مأموران انتظامی آباده طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را طی دو هفته گذشته در این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا کردند.
او افزود: ماموران موفق شدند در این طرح ضمن جمع‌آوری و دستگیری 25 خرده فروش و معتاد، 8 کیلو و 254 گرم تریاک، 49 گرم هروئین، 50 گرم شیشه و 104 گرم سایر مواد مخدر را کشف کنند.
فرمانده انتظامی آباده تصریح کرد: دستگیری 12 سارق و کشف 32 فقره انواع سرقت، کشف 4 فقره کلاهبردار، کشف 4 فقره جرایم سایبری و توقیف 45 دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح است.
سرهنگ مسعودی ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدررفتن سرمایه‌های ملی، 3 هزار و 800 لیتر گازوئیل قاچاق، 76 قطعه انواع باطری خودرو و موتورسیکلت قاچاق و 2 دستگاه لوازم خانگی کشف و 3 نفر نیز دستگیر شدند.
این مقام انتظامی از استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در امسال خبر داد و گفت: از اولویت‌های پلیس، ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی می‌باشد.
کشف کالای قاچاق میلیاردی در ممسنی فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف یک سواری سمند حامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری سمند حامل بار مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس متواری شد.
او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن 105 عدد کلاه گیس، یک هزار عدد سوزن تاتو، 130 عدد چسب مخصوص آرایش و 100 دستگاه تاتو خارجی قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تفرجگاه تنگ براق اقلید فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از دستگیری 25 متهم درطرح 2 روزه ارتقاء امنیت اجتماعی در تفرجگاه تنگ براق خبر داد.
سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده اقلید در 2 روز گذشته با به کارگیری حداکثری از کارکنان انتظامی در مناطق تفریحی تنگ براق این شهرستان به اجرا گذاشته شد.
او افزود: حضور فیزیکی و باصلابت نیروی انتظامی در این اماکن و تفرجگاه‌ها موجب ارتقای امنیت شهروندان و ناامن شدن محیط برای برهم زنندگان نظم و امنیت شده است.
فرمانده انتظامی اقلید افزود: توقیف 7 دستگاه خودرو متخلف و دستگیری 25 نفر متهم و همچنین دستگیری یک سارق و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه که در آن منطقه اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌کردند نتیجه اجرای طرح 2 روزه بوده است.
سرهنگ صارمی از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک و مزاحمت را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند و نیروی انتظامی آمادگی لازم دارد تا با انجام این طرح‌ها موجب افزایش احساس امنیت بیشتر برای شهروندان شود.
پلمب 26 واحد صنفی متخلف در کازرون فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از پلمب 26 واحد صنفی متخلف در محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا این شهرستان و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان در حال اجراست.
او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت به صورت روزانه از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید می‌کنند.
سرهنگ زراعتیان با اشاره به بازدید از 348 واحد صنفی در سطح شهرستان تصریح کرد: در این خصوص به 45 واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و دستورالعمل‌ها تذکر و اخطار داده شده است و 26 واحد صنفی نیز به علت بی توجهی به اخطار‌های داده شده پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: تلاش نیروی انتظامی در کنار سایر ادارات و سازمان‌ها به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ادامه دارد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/225586/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است

جانمایی پرنده‌فروشان در فاز 2 بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت

سامانه بارشی وارد فارس می‌شود؛ آغاز روند تدریجی دما از امروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است

راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر

حمایت نمازگزاران اهل سنت شهر اسدیه شهرستان دارالتقریب درمیان از عملیات تنبیهی وعده صادق

امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند

اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود

حمایت اهل سنت اسدیه از عملیات تنبیهی وعده صادق

ایران پایگاه نظامی اسراییل در امنیتی‌ترین نقطه کره زمین را زد

آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است

نویسنده آمریکایی: خاورمیانه در پرتگاه جنگ گسترده‌تری است که هیچ‌کس نمی‌خواهد

مرغ کیلویی چند؟

روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه

سقوط سهام آسیا

تقدیر از 30 سال خدمت خالصانه جمعی از خادمان حرم قم

فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است

خانه‌های کلنگی تهران چند؟

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد

شرکت 3500 داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس

برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس

نباید با بانوان در معابر برخورد شود

عملیات وعده صادق حق دفاع مشروع ایران بود

دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس

شگفتی تحلیلگران از نوع پاسخ و حمله ایران به رژیم اسراییل

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد

برادرکُشی با اسلحه شکاری!

بازگشت کاروان قرآنی اهل‌بیت (ع) خمینی شهر به کشور

عملیات «وعده صادق» نمایش بازدارندگی، اقتدار و آمادگی نظامی ما بود

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد

راهپیمایی فارسی ها در حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح

پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی

کوه‌‌های برفی اقلید در آخرین روزهای فروردین

میمند، میزبان جشنواره گل و گلاب

نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده

پیش بینی آب و هوا/ رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور

محدودیت‌های پروازی در شیراز پایان یافت

تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

شلاگیم؛ ماجرای ضربه به پایگاه امنیتی رژیم اسرائیل

اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی

فعال کارگری: شیفت کار پنجشنبه کارگر باید «اضافه کاری» حساب شود

میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب