پیام فارس

آخرين مطالب

در «مهر» بخوانید/ در حال به‌روزرسانی؛

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی فرهنگي

فارس میزبان هفتمین سفردولت/تاکید رئیسی برحل مشکل بیکاری و خشکسالی
  بزرگنمايي:

پیام فارس - فارس امروز شاهد هفتمین سفر استانی رئیس‌جمهور بود تا آیت‌الله رئیسی در دیدار با جمعی از روستائیان بر لزوم قطع دست دلالان نهاده‌های دامی تأکید کند؛ همچنین وزرای مختلف راهی شهرستان‌ها شده‌اند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: امروز استان فارس در هفتمین سفر رئیس‌جمهوری میزبان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین برخی اعضای کابینه است. بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار مختلف جامعه و شرکت در جلسات مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس‌جمهور کشورمان در جریان سفر به استان فارس خواهد بود.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سفر روز پنجشنبه خود به استان فارس با جمعی از نخبگان فارس در حوزه‌های مختلف دیدار خواهد کرد. رئیس‌جمهور در ادامه هفتمین سفر هیئت دولت به شهرستان‌ها در استان فارس قرار است در شورای اداری استان نیز حضورداشته باشد. این در حالی است که رئیسی دیداری نیز با علمای استان فارس نیز خواهد داشت.
نشست خبری با حضور اصحاب رسانه نیز ازجمله برنامه‌های است که در استانداری فارس برگزار خواهد شد. در این میان ازجمله برنامه‌های که احتمال وقوع آن‌ها وجود دارد دیدارهای سرزده رئیس‌جمهور از مناطق مختلف استان فارس و شهر شیراز است.
در هفتمین سفر هیئت دولت به استان فارس، برخی از اعضای کابینه دولت سیزدهم نیز به این استان سفرکرده و به نمایندگی از رئیس‌جمهور در شهرستان‌های فارس حضور پیداکرده‌اند. بر این اساس وزیر بهداشت، درمان و خدمات آموزشی به همراه نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز به این منطقه سفر می‌کند.
این در حالی است که وزیر جهاد کشاورزی نیز با همراهی نماینده جهرم، خفر و داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی به این مناطق سفر کرد. رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به همراه نمایندگان شیراز و زرقان در شیراز حضور دارد.
در ادامه سفرهای وزرای دولت سیزدهم به استان فارس، فاطمی امین وزیر صمت نیز با همراهی نماینده سروستان، خرامه و کولر به این حوزه‌ها سفر خواهد کرد و اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با همراهی نماینده مردم ارسنجان، مرودشت و پاسارگاد در مجلس به این مناطق سفر می‌کند.
احمد وحیدی وزیر کشور نیز در طول این سفر به شهرستان‌های رستم و ممسنی می‌رود؛ لازم به ذکر است که وزیر نفت به شهرستان‌های فراشبند، فیروزآباد و قیروکارزین و وزیر نیرو نیز به شهرستان‌های کازرون و کوهچنار سفر می‌کنند. محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز در این سفر هیئت دولت را همراهی می‌کند.
آخرین اخبار از سفر رئیس‌جمهور و وزرای دولت را در زیر می‌خوانید
10:34 وزیر نفت وارد شهرستان فراشبند شد
جواد اوجی نماینده ویژه رئیس جمهور در این شهرستان بازدید از پالایشگاه گازی فراشبند و حضور در نشست‌های شورای اداری شهرستان فراشبند را در برنامه دارد.
‏ 10:29 نباید غفلتی در تزریق واکسن انجام شود/توجه به خیرین سلامت

پیام فارس

بهرام عین الهی وزیر بهداشت پیش از ظهر پنجشنبه در سفر به استان فارس و شهرستان لارستان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باید در جامعه رعایت شود مسئله شیوه نامه‌های بهداشتی است از این رو تمامی آحاد جامعه حتی در صورتی که واکسن خود را دریافت کرده باشند باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی تصریح کرد: برخی بر این باور اند که اگر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند دیگر نیازمند آن نیستند که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند این در حالی است که تزریق واکسن موجب خواهد شد مرگ و میر کرونا کاهش یابد اما این واکسن از ابتلای افراد به بیماری ممکن است جلوگیری نکند.
10:23 وزیر میراث فرهنگی و گردشگری وارد شیراز شد

پیام فارس

زیارت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)، بازدید از پروژه‌های موزه منطقه‌ای و باغ‌موزه مشاهیر با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس، بازدید از مجموعه جهانی پاسارگاد و مجموعه جهانی تخت جمشید ازجمله برنامه‌های سفر ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان فارس است.
10:16 وزیر صمت از مجتمع ذوب آهن پاسارگاد بازدید کرد

پیام فارس

رضا فاطمی امین صبح پنجشنبه با حضور در شهرستان کوار از مجتمع ذوب آهن پاسارگاد بازدید کرد. نماینده ویژه رئیس جمهور تا دقایقی دیگر در جلسه شورای اداری شهرستان کوار حضور خواهد داشت.
10:10 رئیس جمهور در گلزای شهدای روستای کناره حاضر شد
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه پس از حضور در روستای کناره، ابتدا از یک دامداری بازدید کرد. رئیس جمهور سپس وارد گلزار شهدای این روستا شد و به مقام شهدا ادای احترام کرد.
رئیسی در حاشیه حضور در گلزار شهدا در جمع مردم روستا نیز حضور یافت و با آنها به گفتگو پرداخت. رئیس جمهور بعد از این دیدار به شیراز بر می‌گردد.
10:06 قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد برای رفع مشکلات پاسارگاد

پیام فارس

محمد مهدی اسماعیلی صبح پنجشنبه با حضور در شهرستان پاسارگاد از چهار طرح نیمه تمام این شهرستان از جمله موزه پاسارگاد، ساختمان فرمانداری، بهسازی قبور شهدا و مجتمع فرهنگی این شهرستان بازدید کرد و برای برطرف شدن مشکلات این طرح‌ها قول مساعد داد.
وی افزود: مسائل و مشکلات این شهرستان در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور در شیراز برگزار می‌شود، مطرح و پیگیری خواهد شد.
9:55 وزیر نیرو وارد شهرستان کازرون شد

پیام فارس

وزیر نیرو که به نمایندگی از رئیس جمهوری و در قالب هفتمین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان فارس سفر کرده است، هم اکنون وارد شهرستان کازرون شد و مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت .
9:34 دست دلالان نهاده ها باید قطع شود / دولت در حال حل مسائل است

پیام فارس

ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه شهرستان مرودشت در جمع روستاییان کِناره در این شهرستان قرار گرفت و گفت: باید دست دلالان قطع و نهاده‌های دامی راحت و بدون مشکل و واسطه در اختیار دامداران قرار بگیرد.
وی گفت: دولت در این حوزه و سایر بخش‌ها در حال تلاش برای رفع مشکلات و مسائل است از این رو دامداران و کشاورزان نباید امید خود را از دست بدهند.
رئیسی گفت: کشاورزان و دامداران هرکاری که در راستای تولید انجام می‌دهند، یک گام در جهت توسعه کشور و رونق تولید برداشته اند از این رو کارهای کشاورزان و دامداران امروزه برای کشورمان قدرت تولید می‌کند.
رئیس جمهور اسلامی ایران با اشاره به موضوع واردات نیز گفت: افرادی که اعلام می‌کنند که باید گوشت و محصولات کشاورزی را از خارج از کشور وارد کنند به استقلال ایران اعتقادی ندارند.‌
رئیسی بیان کرد: باید هر محصول کشاورزی در داخل کشور ولو با هر زحمتی تولید شود البته ممکن است در ابتدا هزینه‌ها بالا برود اما به مرور زمان هزینه‌ها کاهش می‌یابد اما این روند به استقلال کشاورزی کشور کمک می‌کند.
وی گفت: از سوی دیگر دولت باید دسترسی کشاورزان و دامداران را به مواد مورد نیازشان ازجمله نهاده ها تسهیل کند.
9:26 دولت از رکود و رخوت گذشته خارج شده است / تصمیمات بر اساس واقعیت

پیام فارس

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز از رکود و رخوت گذشته خارج شدیم و مردم نشاط و تحرک را در رئیس جمهور خود می بینند و امیدوارانه حرکت می کنند.
محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: از نگاه رئیس جمهور ایران فقط تهران نیست و باید به تمامی شهرهای ایران رفت و با مردم صحبت کرد تا تصمیمات درست گرفته شود. مشروح گفتگوی مهر با حسینی را اینجا بخوانید.
9:15 رئیسی از کارخانه آزمایش مرودشت بازدید کرد

پیام فارس

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از ورود به شیراز، در اولین برنامه خود کارخانه باسابقه و قدیمی آزمایش را بازدید کرد. این کارخانه در شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شیراز قرار دارد.
کارخانه آزمایش هم اکنون دچار مشکلات مختلف شده و تعطیل است که رئیس جمهور در سفر خود در جریان مسائل این واحد قرار گرفت.
9:08 مرکز پرتو درمانی گراش افتتاح شد

پیام فارس


بهرام عین اللهی که به عنوان نماینده دولت به جنوب فارس و شهرستان چهارگانه سفر کرده، امروز بخش پرتودرمانی گراش را افتتاح کرد. بخش پرتودرمانی گراش به یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های این حوزه تجهیز شده که اعتبار آن نیز به مبلغ دو میلیون و 317 هزار یورو توسط خیران تأمین شده است.
دکتر عین الهی همچنین پس از بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان، به شهرستان اوز می‌رود.
08:44 وزیر جهاد کشاورزی وارد زرین دشت شد / مشکلات کشاورزان بررسی می شود
در ادامه سفرهای استانی هیأت دولت، صبح امروز پنجشنبه وزیر جهاد کشاورزی به همراه محمد جواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس وارد زرین دشت شد.
در برنامه کاری امروز سفر وزیر جهاد کشاورزی به زرین دشت قراراست سید جواد ساداتی نژاد پس از گلباران قبور مطهر شهدای شهر شهرپیر از شهرک کشاورزی (گلخانه‌ای) فجر ایزدخواست در منطقه گلگویه زرین دشت دیدن کند.
ساداتی نژاد پس از این بازدید، در شورای اداری زرین دشت در سالن اجتماعات پارک زیتون حاجی آباد حضور پیدا خواهد کرد و پس از بررسی مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان از کانال‌های پایین دست سد خسویه این شهرستان نیز دیدن می‌کند.
در جریان سفر وزیر جهاد کشاورزی زرین دشت نمایندگان کشاورزان، فرهنگیان، زنان، ایثارگران و جوانان مطالبات مردم این شهرستان را به سمع وزیر کشاورزی می‌رسانند.
08:37 عکس / سفر رئیس‌جمهور به شیراز

پیام فارس


پیام فارس


پیام فارس


پیام فارس


ادامه تصاویر را اینجا ببینید.
8:03 بیکاری و خشک‌سالی دو مشکل مهم فارس است / احصاء 100 طرح برای توسعه استان

پیام فارس


آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: سفر به استان‌ها پیش از آنکه به وقوع بپیوندد باید حتماً دارای برنامه ریزی باشد و هدف آن نیز رفع مشکلات استان‌ها باشد.
وی افزود: کارگروه تخصصی پیش از سفر رئیس جمهور به استان‌ها اعزام شده‌اند و در استان فارس بیش از ١٠٠ طرح برای استان احصاءشده تا بتوان نسبت به توسعه فارس اقدام کرد.
رئیس جمهور تاکید کرد: مشکل خشکسالی از مسائل مهمی است که مردم و دولت را رنج می‌دهد و در تلاش هستیم تا این مشکل را در استان فارس برطرف کنیم
وی ادامه داد: فارس استانی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معادن و خدمات دهی به بخش بازرگانی و تجارت توانمند و در حوزه اقتصاد دارای پتانسیل‌های مختلفی است اما تاکنون از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده از این رو دولت در تلاش است تا تمامی پتانسیل‌های استان فارس را به کار ببندد تا شاهد توسعه فارس در تمامی ابعاد باشیم.
رئیسی افزود: بیکاری از جمله مشکلاتی است که دولت را دچار مشکل کرده است از این رو در تلاش هستیم تا مشکل اشتغال را در استان فارس و سایر استان‌ها برطرف کنیم.
8:16 فیلم / لحظه استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه شیراز


7:32 رئیس جمهور وارد شیراز شد

پیام فارس


حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه وارد شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) شد. رئیس جمهور در هفتمین سفر استانی هیأت دولت به استان فارس سفر کرده و تا ساعاتی دیگر دیدارها و بازدیدهای خود را آغاز می‌کند.
گزارش در حال تکمیل و به روز رسانی است...

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/242628/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

تاثیر اختلال در دستگاه گوارش روی ریزش مو

درمان قارچ ناخن و میخچه پا در طب سنتی

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)

راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

قدمت 150 ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

آغاز رقابت بیش از 36 هزار نفر در فارس در رشته تجربی

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

اگر بعد از خوردن بستنی سرفه می‌کنید ممکن است به این بیماری دچار باشید

چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟

عفونت‌های مختلفی که ممکن است در بدن ایجاد شود

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / 2 تروریست به هلاکت رسید

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز

جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است

بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم

اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید