جواد گلی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس شد
شنبه 28 فروردين 1400 - 19:11:51
|
|
پیام فارس - به گزارش اقتصادآنلاین ؛ با این حکم، حوزه مسوولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی تثبیت شد، حوزه برند نیز به عنوان یکی از مأموریتهای اصلی روابط عمومی تعریف شد و حوزه بینالملل نیز همچنان به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی باقی مانده و بر آن تاکید شد. اجرای برنامه های مسوولیت اجتماعی با هدف توسعه پایدار و افزایش رضایتمندی مردم مناطق همجوار صنعت در دوره مدیریت فعلی هلدینگ خلیج فارس؛همواره دارای اولویت و توجه ویژه مدیران این شرکت بوده است. پربیننده ترین نگاهها به نطنز؛ حفره امنیتی یا عملیات پیچیده سایبری کاخ سفید: گام ایران در غنیسازی 60درصدی اورانیوم را جدی میگیریم صادرات نفت ایران افزایش یافت واکنش احتمالی بازار نفت به لغو تحریمهای ایران صالحی دستیابی ایران به غنیسازی 60درصدی را تایید کرد
http://www.Fars-Online.ir/fa/News/200884/جواد-گلی-مدیر-برند،-مسئولیت-اجتماعی-و-روابط-عمومی-هلدینگ-خلیج-فارس-شد
|