پیام فارس

آخرين مطالب

شرکت‌های خدمات گردشگری سلامت نباید معطوف به حاشیه خلیج فارس باشند گفتگو

شرکت‌های خدمات گردشگری سلامت نباید معطوف به حاشیه خلیج فارس باشند
  بزرگنمايي:

پیام فارس - مجید زنگویی در افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی و بهداشت و گردشگری سلامت شیراز گفت: ظرفیت‌هایی در کشور‌هایی مانند بنگلادش، جمهوری چک، کشور‌های آفریقایی و دیگر کشور‌های جهان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها بهره برد و مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز با استفاده از ارتباطات خود با کشور‌های مختلف آماده کمک کردن در این زمینه است. او ادامه داد: فارس ستون استوار گردشگری سلامت ایران است و شیراز این ظرفیت را دارد که خود را در اقصی نقاط دنیا معرفی کند و تنها حاشیه خلیج را در نظر نگیرد؛ مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز آماده است تا از همه توان خود برای معرفی این توانمندی‌ها استفاده کند. دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی یادآور شد: این مرکز ارتباطات گسترده‌ای با کشور‌های مختلف منطقه و دیگر نقاط جهان مانند هند، ترکیه، لیبی، اتیوپی و صربستان دارد و در کنار رویداد‌هایی مانند نماشگاه سلامت همان و امارات اجرای برنامه کرده است. او اضافه کرد: تجربیات کسب شده از این ارتباطات نشان می‌دهد برندسازی شهر‌ها در توسعه گردشگری سلامت اهمیت بالایی دارد. زنگویی گفت: نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت شیراز می‌تواند در برندسازی شهر موثر باشد، اما لازمه آن دعوت از میهمانان خارجی بیشتر برای ارائه و معرفی توانمندی‌ها و خدمات به آن‌ها است؛ بخشی از هزینه‌های برپایی رویداد معطوف به دعوت خارجی و پرداخت هزینه بلیت سفر و اسکان آن‌ها است. او ادامه داد: افزایش حضور هیات‌های خارجی در دوره‌های آتی این رویداد، نیازمند هماهنگی استانداری برای تخصیص بودجه به این موضوع است و هر یک از نهاد‌های مرتبط نیز باید سهم خود را اختصاص دهند تا به برگزارکنندگان خصوصی این رویداد برای دعوت از شمار بیشتری از هیات‌های خارجی کمک شود. زنگویی گفت: مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز در صورت شکل‌گیری این هماهنگی آماده است تا تسهیلاتی را در این زمینه به شیراز اختصاص دهد. دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی افزود: همگرایی بین نهاد‌های متولی مانند دانشگاه علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی، میراث فرهنگی، استانداری و حتی شهرداری و اتاق‌های بازرگانی برای توسعه گردشگری سلامت ضروری است تا اقدامات جدی تری برای معرفی توانمندی‌ها شکل گیرد. او با تاکید بر اهمیت برندسازی بیمارستان‌ها و حضور منسجم آن‌ها در رویداد‌های بین‌المللی برای گردشگری سلامت کشور، اظهار کرد: امروز این اتفاق را در بیمارستان‌های کشور شاهد نیستیم و بیمارستان‌های ما گمان می‌کنند با برون سپاری این امر نتیجه مطلوب عاید می‌شود. زنگویی تاکید کرد: بیمارستان‌های ایران باید بخشی از درآمد خود را به معرفی و برندسازی بین المللی خود اختصاص دهند و در رویداد‌ها شرکت کنند. او گفت: شیراز بیمارستان‌های توانمندی دارد و اگر چنین حرکتی را آغاز کند حتی می‌تواند منجر به آغاز این حرکت در سطح کشور شود. دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمان و بهداشت و گردشگری سلامت شیراز در فضایی به وسعت 6 هزار متر مربع و با حضور بیش از 50 غرفه فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز کرد و تا 23 دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان است. این نمایشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری فارس، سازمان نظام پزشکی و انجمن‌های پزشکی استان با عاملیت اجرایی شرکت رویداد سازان توسعه پارس برپا شده است. باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

مجید زنگویی در افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی و بهداشت و گردشگری سلامت شیراز گفت: ظرفیت‌هایی در کشور‌هایی مانند بنگلادش، جمهوری چک، کشور‌های آفریقایی و دیگر کشور‌های جهان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها بهره برد و مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز با استفاده از ارتباطات خود با کشور‌های مختلف آماده کمک کردن در این زمینه است.
او ادامه داد: فارس ستون استوار گردشگری سلامت ایران است و شیراز این ظرفیت را دارد که خود را در اقصی نقاط دنیا معرفی کند و تنها حاشیه خلیج را در نظر نگیرد؛ مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز آماده است تا از همه توان خود برای معرفی این توانمندی‌ها استفاده کند.
دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی یادآور شد: این مرکز ارتباطات گسترده‌ای با کشور‌های مختلف منطقه و دیگر نقاط جهان مانند هند، ترکیه، لیبی، اتیوپی و صربستان دارد و در کنار رویداد‌هایی مانند نماشگاه سلامت همان و امارات اجرای برنامه کرده است.
او اضافه کرد: تجربیات کسب شده از این ارتباطات نشان می‌دهد برندسازی شهر‌ها در توسعه گردشگری سلامت اهمیت بالایی دارد.
زنگویی گفت: نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت شیراز می‌تواند در برندسازی شهر موثر باشد، اما لازمه آن دعوت از میهمانان خارجی بیشتر برای ارائه و معرفی توانمندی‌ها و خدمات به آن‌ها است؛ بخشی از هزینه‌های برپایی رویداد معطوف به دعوت خارجی و پرداخت هزینه بلیت سفر و اسکان آن‌ها است.
او ادامه داد: افزایش حضور هیات‌های خارجی در دوره‌های آتی این رویداد، نیازمند هماهنگی استانداری برای تخصیص بودجه به این موضوع است و هر یک از نهاد‌های مرتبط نیز باید سهم خود را اختصاص دهند تا به برگزارکنندگان خصوصی این رویداد برای دعوت از شمار بیشتری از هیات‌های خارجی کمک شود.
زنگویی گفت: مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی نیز در صورت شکل‌گیری این هماهنگی آماده است تا تسهیلاتی را در این زمینه به شیراز اختصاص دهد.
دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی افزود: همگرایی بین نهاد‌های متولی مانند دانشگاه علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی، میراث فرهنگی، استانداری و حتی شهرداری و اتاق‌های بازرگانی برای توسعه گردشگری سلامت ضروری است تا اقدامات جدی تری برای معرفی توانمندی‌ها شکل گیرد.
او با تاکید بر اهمیت برندسازی بیمارستان‌ها و حضور منسجم آن‌ها در رویداد‌های بین‌المللی برای گردشگری سلامت کشور، اظهار کرد: امروز این اتفاق را در بیمارستان‌های کشور شاهد نیستیم و بیمارستان‌های ما گمان می‌کنند با برون سپاری این امر نتیجه مطلوب عاید می‌شود.
زنگویی تاکید کرد: بیمارستان‌های ایران باید بخشی از درآمد خود را به معرفی و برندسازی بین المللی خود اختصاص دهند و در رویداد‌ها شرکت کنند.
او گفت: شیراز بیمارستان‌های توانمندی دارد و اگر چنین حرکتی را آغاز کند حتی می‌تواند منجر به آغاز این حرکت در سطح کشور شود.
دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمان و بهداشت و گردشگری سلامت شیراز در فضایی به وسعت 6 هزار متر مربع و با حضور بیش از 50 غرفه فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز کرد و تا 23 دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.
این نمایشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری فارس، سازمان نظام پزشکی و انجمن‌های پزشکی استان با عاملیت اجرایی شرکت رویداد سازان توسعه پارس برپا شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/778592/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟

هند، مشتری اصلی خرمای ایران

زمین ساخت 140 هزار مسکن کارگران تامین شد

لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت

‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود

رهایی گروگان 56 ساله در شیراز

اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید

غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت

بازدید سلمانی از ایستگاه پاسخگویی به سوالات بیمه‌ای در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی

سفر آقای مدیرکل در مقطع حساس کنونی

نگرانی مهم کسانی که ناخن می‌کارند؛ زگیل تناسلی یا ایدز؛ از این منتقل می‌شوند؟

در مورد اختلال اوتیسم بیشتر بدانید

اما و اگرهای آینده بورس

آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت 16 امروز

ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین

تلف شدن 50 راس گوسفند عشایر در اثر رعد و برق

هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود

جمله جنجالی کارشناس صداوسیما به افراد بی‌حجاب

درمان سنتی مگس پران چشم و خمیازه همراه با اشک

باید منتظر طلای 3 هزار دلاری باشیم؟

کاهش شدید قیمت دلار در بازار

سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور

سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود

به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود

همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود

رعد و برق 50 راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد

منابع عبری: حماس تاکید دارد پایان جنگ در توافق نوشته شود

سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است

پلمب داروخانه‌های گیاه‌پزشکی متخلف در داراب

هادی چوپان دچار شیدایی شده است؟

شیراز بر سکوی ‌قهرمانی مسابقات جودوی جوانان فارس ایستاد

زمینه های شکل گیری بیماری سلیاک

بورس افت کرد

آغاز اولین فروش خودروهای برقی

پرشدگی سدها به 65درصد رسید

بررسی 422 فقره پرونده در 22 مرکز مهر خانواده مازندران

فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟

فرماندار خنج: خسارت به 2 هزار تن گندم صحت ندارد

پلمب داروخانه‌های گیاه پزشکی متخلف در داراب

آشنایی با چگونگی اصلاح مزاج

5 روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان

قیمت عجیب بنزین آنلاین؛ 10 لیتر 69 هزار تومان!

قبض‌های میلیونی در انتظار دارندگان کولر گازی

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید

واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار 59/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند

9 فیلم نفس‌گیر کره‌ای کمتر دیده شده ؛ از دست ندهید (+عکس)

تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری

کیش؛ پایتخت نوآوری ایران می‌شود/ حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه جزیره، در دستور کار است

جذابیت ظرفیت‌های گمرکی کیش برای هیات اقتصادی ترکیه / کیش و آنکارا، شریک تجاری می‌شوند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 16 اردیبهشت 1403